Pomp Forum 2018
28. 9. 2018

Poligon vsebinskega marketinga na 9. Pomp Forumu

9. konferenca o vsebinskem marketingu - Pomp Forum 2018
9. konferenca o vsebinskem marketingu - Pomp Forum 2018

Konferenca POMP Forum je največji letni dogodek s področja vsebinskega marketinga v Sloveniji, ki se je letos odvil že deveto leto zapored. Gre za mednarodno konferenco, ki pokriva celotno regijo. Dogodek vsako leto privabi izjemne domače in mednarodne strokovnjake s področja korporativnih medijev, ki udeležencem v zanimivih predavanjih predstavijo najnovejše trende vsebinskega marketinga.

Tema letošnje konference

Pri vsebinskem marketingu se vedno znova in znova srečamo z ovirami in izzivi, ki jih moramo s kreativnostjo in tehničnim znanjem premagati. Zato smo letošnja predavanja združili pod sloganom »Poligon vsebinskega marketinga.« Na postajah poligona smo se srečali z različnimi področji, o katerih je spregovorilo 11 predavateljev iz Evrope in Severne Amerike.

Predavanja je otvoril Ron Tite, kanadski kreativec in ljubitelj dobrih vsebin: »Da boste v komunikaciji uspešni, morate najti bistvo, zakaj delate to, kar delate. Potem morate to jasno povedati - po možnosti z besedami in na način kot mislite. Za tem je na vrsti delo. Spravite ideje v dejanja, postavite cilje in korake do njih, a nujno, nujno je, da ne pozabite prvih dveh korakov.«

O uredniških vsebinah, etičnem vidiku v marketingu, globalnih strategijah, digitalnih platformah, projektih z majhnim budžetom, tehnoloških dilemah in o novem valu vsebinskega marketinga je prisluhnilo več kot 200 udeležencev.

Kot zadnji od predavateljev je polno dvorano navdušil Mikey Mooguire, ki je z realnimi primeri dokazal, da je tudi »fake news« prava novica.                                                      

Udeležence je ob koncu dogodka pričakal skriti gost, Arne Hodalič, priznan slovenski fotograf, ki s svojim pristopom gleda na vsebine z drugega zornega kota in svoje misli zajema v formate, ki povedo več kot 1000 besed.  


Prejemniki POMP nagrad

Vsi nagrajenci Pomp Foruma 2018
Vsi nagrajenci Pomp Foruma 2018
Veliki Pomp v roke Agenciji 101 in Unicefu Slovenija
Veliki Pomp v roke Agenciji 101 in Unicefu Slovenija
Mickey Mooguire
Mickey Mooguire
Arne Hodalič
Arne Hodalič

V sklopu dogodka je tudi letos priznana 39-članska mednarodna žirija izbrala najboljša dela na področju vsebinskega marketinga. Na podelitvi, ki jo je vodil Klemen Slakonja, je bilo podeljenih 10 nagrad za zmagovalce v posameznih kategorijah ter ena nagrada za posebne dosežke in glavna nagrada VELIKI POMP 2018 – Projekt vsebinskega marketinga leta. To priznanje si je letos prislužil projekt Skriti Escape room Agencije 101 za UNICEF Slovenija. 

Letošnja rekordno velika mednarodna žirija, pod vodstvom Nine Sankovič iz Snage Ljubljana, je podelila nagrade v 10 kategorijah, med nagrajenci v posameznih kategorijah je nato posebna žirija za Veliki POMP izbrala še velikega zmagovalca in podelila nagrado za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga. Žirijo za veliki POMP so letos sestavljali: Urša Pučko (Internavti), Uroš Goričan (Pristop), Denis Oštir (Gorenje), Andrej Ravnikar (Akrapovič Kreativa) in Jernej Janežič (Atlantic Grupa).

Kdo so letošnji prejemniki nagrad POMP:

001: NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

·       Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

002: NAJBOLJŠI VIDEO

·      Gasilci iz avta rešili ukleščenega Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

003: NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

·       Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

004: NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

·      Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska

005: NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

·       Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

006: NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

·      Gasilci iz avta rešili ukleščenega Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

007: NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

·       Štacunar, Lidl Slovenija

008: NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

·      Ambasador nezdravega življenja, Agencija 101 za Drogo Kolinsko

009: NAJBOLJŠA NASLOVNICA

·       Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija

010: NAJBOLJŠI DIZAJN

·       Preprosto, Lidl Slovenija

NAGRADA ZA POSEBNE DOSEŽKE

·       Štacunar, Lidl Slovenija

VELIKI POMP

·       Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio