ČLANSTVO
2. 10. 2018

IAB Sloveniji se je v letu 2018 pridružilo 15 novih članov

V letošnjem letu se je Zavodu IAB Slovenija pridružilo 15 novih članov. Zavod tako združuje 45 podjetij iz različnih področij digitalnega marketinga. Gre za podjetja, ki želijo aktivno sooblikovati panogo digitalnega marketinga in so se IAB Slovenija pridružila zaradi strateških oziroma praktičnih razlogov, kot so ugodnejša izobraževanja in delavnice, dostop do raziskav in podobno.

Vsa podjetja, so v preteklih letih naredila »digitalni preskok« in jih zato z veseljem pozdravljamo v naši družbi:

Agencija 101

Viberate

Zavarovalnica Triglav

Zemanta

Media24

Goodyear Sava Tires

Banka Sparkasse 

OMG Slovenija 

Večer 

W3B 

Spletna postaja 

April 8

Europlakat

Medialog

Zavarovalnica Sava

Kaj o članstvu v IAB Slovenija menijo nekateri novi člani?

"V financah so digitalni kanali postali ne samo nepogrešljiv del komunikacij, ampak tudi opravljanja storitev in digitalizacija našega poslovanja se bo še naprej krepila – tako v kanalih in produktih za stranke, kot tudi v procesih v banki. Zato smo veseli povezovanja in prenosa znanj znotraj IAB Slovenija, da lahko čim hitreje in čim bolje zagotavljamo ustrezno uporabniško izkušnjo in učinkovito poslovanje."

Marja Feldin, vodja marketinga, Banka Sparkasse


»Digital je postal izredno pomemben del našega poslovanja in komuniciranja. Zato menimo, da je razvoj na tem področju izredno pomemben in v tem kontekstu podpiramo IAB, kot organizacijo, ki razume tovrstno okolje in nam pomaga pri razvoju digitalnih kompetenc.”

Zavar. Triglav, Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing


“Zavodu Iab Slovenija smo se pridružili, ker verjamemo v strokovnost pri snovanju in izvajanju digitalnih komunikacij. Digitalno oglaševanje dandanes predstavlja nepogrešljiv del komuniciranja in ponuja kreativni poligon, na katerem snujemo in uresničujemo kreativne presežke. Skupaj želimo aktivno sooblikovati razvoj panoge.“

Dino Zupančič, direktor in partner, Agencija 101

O Zavodu IAB Slovenija in članstvu

Članstvo v IAB prinaša številne prednosti; neposreden dostop do najnovejših digitalnih trendov, izobraževalnih vsebin, znanj in raziskav (Adex), brezplačno udeležbo na izobraževalnih srečanjih IAB Akademija, ki omogoča članom mreženje, spoznavanje strokovnjakov digitalnega marketinga, sklepanje novih poslov ter brezplačno promocijo njihovih storitev. Članstvo v IAB prinaša tudi dodatne popuste na ostale izobraževalne dogodke in konference digitalno-marketinške industrije doma in v tujini. Ker deluje kot svetovalno – izobraževalni program, svojim članom zagotavlja ugodnejše izobraževanje in certificiranje po mednarodnem programu DIMAQ (Digital Marketing Qualification). Novost v tem letu pa so tudi IAB.LEGAL delavnice, prve praktične pravne delavnice, ki ponujajo pravno podporo vašemu digitalnemu poslu. Članom IAB, so prav tako na voljo ugodneje.

O IAB Slovenija

Zavod IAB Slovenija je panožno združenje, ki se ukvarja z aktivno promocijo in podporo razvoju digitalnega in interaktivnega oglaševanja. Ustanovljen je bil maja 2014, kot odgovor na hitro rastoči trg digitalnega oglaševanja po celem svetu. Je del globalne mreže IAB in član IAB Europe. V Sloveniji združuje preko 30 članov iz področja digitalnega komuniciranja.


Glavni cilji Zavoda IAB Slovenija so:

  • aktivna promocija in podporaslovenskemu digitalnemu oglaševanju,
  • ustrezno izobraževanje inširjenje dobrih praks,
  • uvajanje standardov inregulative,
  • izvajanje različnih raziskav napodročju digitalnega oglaševanja in marketinga,
  • prizadevanje za rast deležadigitalnega oglaševanja v slovenskem oglaševalskem kolaču.

Več o Zavodu IAB SLO si lahko preberete tukaj.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio