IAB EUROPE POROČILO
1. 10. 2018

IAB Europe poročilo: Obseg evropskega programatičnega trga 2017

Velikost evropskega programatičnega trga znaša 12 milijard EUR.                   Vir: IAB Europe & IHS Markit
Velikost evropskega programatičnega trga znaša 12 milijard EUR. Vir: IAB Europe & IHS Markit

IAB Europe je v sodelovanju s podjetjem IHS Markit, pripravil poročilo o velikosti trga programatičnega oglaševanja v Evropi. To poročilo razkriva, da evropski trg že drugo leto zapored beleži dvomestno rast, saj so investicije v prikazno programatično oglaševanje zrastle za 27,1 % in tako znašajo 12 milijard EUR.

V letu 2017 je delež programatičnega zakupa v celotnem prikaznem oglaševanju znašal 62 %. Največji del takšnega načina zakupa je pri mobilnih oglasih, kar 80%. Sledijo video oglasi z 74,1 %.

Če primerjamo evropske države, je programatično oglaševanje najbolj zrastlo v državah Srednje in Vzhodne Evrope in sicer za 65 %, v primerjavi z Zahodno evropskimi državami, kjer je programatično oglaševanje zrastlo za 24 %.

Prihodki programatičnega oglaševanja glede na oglasne formate:

·     Mobilni oglasi – 6,8 milijard EUR

·     Video oglasi – 3,9 milijard EUR

Prihodki programatičnega oglaševanja po evropskih regijah:

·     Zahodna Evropa – 10,8 milijarde EUR

·     Srednja in Vzhodna Evropa – 1,2 milijarde EUR

Celotno poročilo si lahko ogledate TUKAJ.


© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio