IAB Europe: AdEx Benchmark H1 2018 poročilo
15. 11. 2018

AdEx Benchmark H1 2018 poročilo: Investicije v digitalno oglaševanje rastejo

Investicije v digitalno oglaševanje v prvi polovici leta 2018 zrasle za 10 %. (VIR: IAB Europe in IHS Markit - AdEx Benchmark H1 2018 poročilo)
Investicije v digitalno oglaševanje v prvi polovici leta 2018 zrasle za 10 %. (VIR: IAB Europe in IHS Markit - AdEx Benchmark H1 2018 poročilo)

IAB Europe je v sodelovanju s podjetjem IHS Markit, objavil poročilo AdEx Benchmark H1 2018, kjer razkriva, da so investicije v digitalno oglaševanje v prvi polovici leta 2018, zrasle za 10 % in tako znašajo 25,7 milijard EUR.

Poročilo razkriva tudi, da so investicije v mobilno oglaševanje presegle 10 milijard EUR in se približujejo 50 % deležu celotnih investicij v digitalno oglaševanje. Zadnje poročilo IAB Europe in IHS Markit European Programmatic Market Sizing Report, med drugim tudi razkriva, da je bila več kot polovica investicij v programatično prikazno oglaševanje, namenjenih mobilnim formatom.

IHS Markit tako ocenjuje, da bodo v letu 2018, celotne investicije v digitalno oglaševanje presegle 50 milijard EUR.

IAB Europe AdEx Benchmark H1 2018 poročilo, si lahko v celoti ogledate TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio