IAB Europe poročilo
23. 11. 2018

IAB Europe poročilo: Človeški kapital v digitalnem okolju 2018

IAB Europe poročilo: Človeški kapital v digitalnem okolju 2018
IAB Europe poročilo: Človeški kapital v digitalnem okolju 2018

IAB Europe je v drugi polovici meseca novembra objavil raziskavo “Človeški kapital v digitalnem okolju 2018”

Izsledki raziskave podpirajo prizadevanja digitalne industrije za zmanjševanje vrzeli med vse večjim povpraševanjem po strokovnjakih na področju digitalne znanosti na eni strani in trenutnim stanjem v industriji na drugi.

V raziskavi prevladuje mnenje, da vlada očitna neskladnost med veščinami potrebnimi za uspešno opravljanje dela v tej industriji na eni strani in sposobnostmi kandidatov na drugi strani ter pričakovanim plačilom.

Podjetja, ki so sodelovala v raziskavi, so za najbolj kritična področja oziroma za področja, kjer bi potrebovala dodatna znanja oziroma izobraževanja, označila programatično oglaševanje (56 %) in analitiko (54 %). Sledijo video oglaševanje (43 %), planiranje (39 %), nove tehnologije (37 %) in vsebinski marketing (35 %).

Zanimivo je dejstvo, da so tako zaposlovalci, kot tudi kandidati, pripravljeni investirati v izobraževanje na področju digitalnega marketinga. 43 % podjetij, ki so sodelovala v raziskavi, pričakuje, da se bo njihov budget predviden za izobraževanje, povišal v prihodnjem letu. Kar 85 % iskalcev zaposlitve je pripravljenih investirati v svoje znanje iz področja digitalnega marketinga.

Preverite DIMAQ program izobraževanja na področju digitalnega marketinga - prvi celoviti program izobraževanja, certificiranja in vseživljenjskega izobraževanja v Sloveniji!

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio