Poslanstvo in glavna naloga Zavoda IAB Slovenija, je pospeševanje
trga digitalnega oglaševanja in prodaje. V ta
namen smo letos izvedli kar nekaj projektov ob tem pa tudi in predvsem
ustvarjali razmere za delo v prihodnje. Eden takih projektov je digitalni imenik podjetji in posameznikov,
ki so aktivna na širšem digitalnem trgu v Sloveniji in ga najdete na
naslovu www.digitalni-trg.com.
Ena glavnih nalog Zavoda IAB
Slovenija je, da lahko namesto članov, spremljamo spremembe na trgu in jih o
tem obveščamo. Ker je poznavanje trga prvi predpogoj za uspešen razvoj vsakega
podjetja v katerikoli panogi, verjamemo
da bo digitalni imenik predstavljal odlično orodje za postavitev strategij,
taktik ali samo možnosti povezovanja znotraj digitalne panoge.
Digitalni imenik, ne samo da omogoča vpogled v digitalni trg, podjetja in
posameznike, ki ga ustvarjajo, ampak je tudi predpogoj za vse morebitne raziskave trga in analize, ki jih bo Zavod
IAB Slovenija realiziral v prihodnje. Omogoča
pa tudi nekaj dodatnih možnosti:
Kategorizacija – Pogled na podjetja in posameznike
znotraj kategorizacije omogoča lažje iskanje potencialnih partnerjev, hkrati pa
nastavlja ogledalo podjetjem, v smislu pozicioniranja na širšem trgu.
Panožni pregledi –
Kategorizacija nam omogoča dobro osnovo za raziskave, tako za projekte ki že
tečejo (AdEx), kot za podrobnejše analize panog, ki bodo sledile.
Vključitev partnerjev –
Imenik nam omogoča da sodelujemo z drugimi partnerji, ki imajo boljše
poznavanje nekaterih pod-trgov. Tako denimo sodelujemo že z nekaj drugimi
organizacijami, ki urejajo določene dele imenika.
Razumevanje in poznavanje delov trga – Nekateri deli širšega digitalnega trg niso tako vidni kot
drugi. Kot primer, lahko navedemo nekatere podporne funkcije trga (npr.
podjetja, ki nudijo tehnično izvedbo digitalnih storitev).
Pomembni ustvarjalci – v
imeniku boste našli tako »influencerje« kot imetnike DIMAQ strokovnega certifikata digitalnega marketinga.
Menimo da je poznavanje trga eden od pomembnejših gradnikov
razvoja, zato se z novim digitalnim imenikom odpira kar nekaj priložnosti, za
vse deležnike na slovenskem trgu digitalnega marketinga.
Potrebno pa je poudariti, da je
digitalni imenik v t.i. »beta fazi«, kar pomeni, da še vedno zbiramo podatke o
morebitnih subjektih, ki še niso vključeni v imenik. Zato nam lahko vse informacije, ki bi pripomogle k ustvarjanju
boljše slike slovenskega digitalnega trga, sporočite na info@iab.si.