20. SEMPL
30. 11. 2018
Veliki sempler v roke Agenciji 101 in Unicefu Slovenija za kampanjo "Skrita soba pobega" (foto: SEMPL 2019)
Veliki sempler v roke Agenciji 101 in Unicefu Slovenija za kampanjo "Skrita soba pobega" (foto: SEMPL 2019)

Veliki sempler v roke Agenciji 101 in Unicefu Slovenija za akcijo "Skrita soba pobega"

V Portorožu so ob zaključku prvega dne 20. konference medijskih trendov SEMPL, podelili nagrade za najboljše medijske dosežke.

Nagrada Veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo v regiji, je šla v v roke Agenciji 101, za oglaševalsko kampanjo "Skrita soba pobega" (naročnik: Unicef Slovenija), ki smo jo predstavili med drugim tudi na 11. IAB Akademiji, septembra letos.

Kar trije zlati semplerji pa so šli v roke agenciji Luna TBWA.

Nova kategorija “Najboljša uporaba vplivnostnega marketinga” je za najboljšo kampanjo  z vplivneži v regiji, nagradila kampanjo Nectar – For 20 years, it does matter!”, agencije Ovation BBDO.

Za najboljšo akcijo na družabnih omrežjih, pa je bila izbrana kampanja Slovenske turistične organizacije “Two Million Reasons Why We Feel Slovenia”.

Ostale nagrajence si lahko ogledate TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio