Družbeni mediji
13. 1. 2019

5 najbolj uporabnih orodij za spremljanje objav na družbenih medijih

»Social listening« orodja oziroma orodja za spremljanje in analizo vsebine na družbenih medijih, so nepogrešljiv del vsake resne marketinške strategije prisotnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih.

Z uporabo »social listening« orodij, je mogoče dobiti takojšen vpogled v to, kaj ljudje govorijo o naši blagovni znamki na spletu, kakšne so njihove preference in kaj pravzaprav pričakujejo.

Tovrstna orodja omogočajo analizo trga, saj na ta način lahko zbiramo informacije, ki nam pomagajo pri boljšem razumevanju trga za lansiranje novega izdelka oziroma storitve ter analizo konkurence, ki jo tako lažje določimo in spremljamo njene aktivnosti. Poleg tega nam tudi olajšajo komunikacijo z obstoječimi kupci, olajšajo izbor pravih influencerjev (v kolikor z njimi sodelujemo) ter omogočajo boljše in hitrejše krizno komuniciranje.


BuzzSumo je odlično orodje za spremljanje in analizo FB strani podjetja. Poleg metrik posameznih objav, nam orodje svetuje, kdaj v dnevu je najbolje objavljati, kako dolga mora biti objava in kakšna vsebina najbolj deluje.

Awario je razmeroma novo orodje, ki pa je že opremljeno z najnovejšimi možnostmi analize, kot je npr. analiza čustev (sentiment analysis) ali »share of voice«. Orodje je odlično za upravljanje z ugledom blagovne znamke ali podjetja na spletu, saj omogoča prostor, v katerem lahko komuniciramo z uporabniki iz različnih platform.

Brandwatch ponuja tri ločene produkte; »Vizia« za vizualizacijo podatkov, »Audiences« za boljše razumevanje vaše ciljne skupine in »Analytics« za analizo pogovorov na spletu. Demografski podatki, ki jih orodje vključuje so; spol, interesi, poklic in lokacija ciljne skupine. Tudi samo orodje je precej prilagodljivo, saj ima dostop do različnih integracij (Salesforce, Google Analytics, itd.) in API-ja (Application Programming Interface).

SentiOne ponuja neomejeno število ključnih besed in rezultatov, tako v realnem času, kot v preteklosti, analizo čustev (sentiment analysis) ter uporabniku prijazen vmesnik. Orodje omogoča kreativno oblikovanje poročil, s katerimi bodo predstavljeni podatki še bolj pregledni in razumljivi.

TweetDeck je brezplačno orodje in se uporablja za spremljanje objav na Twitter platformi. Z njim lahko sledimo trendom »tvitanja« ter upravljamo z več Twitter računi hkrati. Ustvarimo lahko posamezne razdelke za ključne besede, ki jih želimo spremljati. Objave spremljamo lahko na podlagi jezika, lokacije, stopnje vpletenosti ali glede na datum in avtorja objave. 

Še več orodij za spremljanje objav na družbenih omrežjih, si lahko ogledate TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio