Shopper's Mind
30. 1. 2019

Shopper's Mind napoveduje 5 trendov nakupovanja na spletu

V letu 2019 lahko pričakujemo velike spremembe, inovativnost, transformativnost in nadaljnjo rast ecommerce industrije. Se sprašujete, kakšne trende prinaša? Katera področja je vredno razvijati? Shopper's Mind napoveduje 5 večjih trendov spletnega nakupovanja:

Od digitalnih entuziastov do digitalnih ekspertov: Zaradi vedno višjih stroškov oglaševalskih platform (Google, Facebook, Amazon, ipd.) in večje konkurence, bodo marketinške ekipe imele čedalje večji pomen pri grajenju ecommerce blagovnih znamk in spletni prodaji. Zlata doba, v kateri smo lahko na podlagi znanj, ki smo jih sami pridobili, dosegli vrtoglave prihodke s pomočjo digitalnega oglaševanja, je za nami.

Vsebina ima prednost: Zaradi visokih stroškov oglaševalskih platform in ekip strokovnjakov digitalnega marketinga ter vedno večje informiranosti potrošnikov, bo vsebina (content) pomembno vplivala na prodajo. SEO je velik del tega, ravno tako pa je tudi premišljena uporaba kanalov.

Offline nakupovanje pridobiva na pomenu: Medtem ko nakupovanje na spletu postaja vedno boljše in se pri njem pojavlja vedno manj ovir, se bodo brandi in spletni trgovci posvetili izboljšavi nakupne oziroma uporabniške izkušnje v offline svetu.


Vse bo mogoče zaradi umetne inteligence (AI):
 Napredek bo mogoč le, če bodo spletni trgovci ohranili bolj ali manj enako število zaposlenih in dovolj visoke marže – kar preprosto pomeni, da bodo morali umetni inteligenci prepustiti vsa dela, ki jih je mogoče avtomatizirati. Z umetno inteligenco si bodo trgovci pomagali do izboljšave učinkovitosti in zagotavljanju personalizacije storitev, zaposleni pa se bodo morali posvetiti temu, da strankam omogočijo najbolj kakovostno storitev, kar je mogoče in preko vseh nakupnih kanalov.

Spremembe bodo tudi med zaposlenimi: Fizične trgovine nikakor ne bodo izumrle, le spremenile se bodo. In ravno zato, da bi tem spremembam sledili, napovedujejo povečanje v zaposlovanju starejših generacij, ki imajo s prodajo v fizičnih poslovalnicah veliko izkušenj. Milenijci, ki imajo s prodajo v trgovinah manj izkušenj, bodo še naprej kraljevali na spletu, tako v prodaji kot v digitalnem marketingu. Lahko bi rekli, da bodo generacijska znanja prišla do izraza.

In kaj napovedujejo nekateri slovenski spletni trgovci? Preberite več na Shopper's Mind.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio