IAB AKADEMIJE 2019
2. 3. 2019

IAB AKADEMIJE 2019

12. IAB Akademija; Digitalni potenciali 2019
12. IAB Akademija; Digitalni potenciali 2019
11. IAB Akademija; Dobre digitalne prakse 2018
11. IAB Akademija; Dobre digitalne prakse 2018

13. IAB Akademija: Sožitno oglaševanje, Vplivnostni marketing in Pravni izzivi sodobnih komunikacijskih poti

13. IAB Akademija 20. marca, bo postregla s predstavitvijo prvega dela IAB vodiča po sožitnem oglaševanju, okroglo mizo na temo vplivnežev in pravnimi izzivi sodobnih komunikacijskih poti.

V lanskem letu smo se s posebno IAB delovno skupino lotili priprave smernic o sožitnem oglaševanju in tako je nastal »IAB vodič po sožitnem oglaševanju«. Na 13. IAB Akademiji vam bomo podrobneje predstavili prvi del vodiča, ki ugotavlja kako sožitno oglaševanje bolje razumeti, pametno uporabljati in pravilno označevati.

Iz Poslovnih medijev nam bodo predstavili sožitno oglaševanje iz dveh zornih kotov – kako izgleda takšna vsebina, pripravljena na strani medija in kako izgleda na strani oglaševalca.

V drugem delu dogodka sledi okrogla miza na temo »Zakaj mediji niso influencerji in zakaj influencerji niso mediji?«, kjer se bomo pogovarjali o odnosu med medijem, »influencerjem« in kupcem ter o razlikah med njimi. Okroglo mizo bo vodil Zoran Savin (IAB Slovenija) z gosti; Anja Avberšek - LIDL Slovenija, Jaka Jauh -  Zavarovalnica Triglav, Roni Kordiš - Had.si, David Halb - Fastcast, Simon Šketa – Telekom Slovenije, Maja Nemec – Media24 in članica kolektiva Kokos Agency.

Sledi »IAB Legal Alert« z Jako Repanškom, ki nam bo v kratkem 15-minutnem modulu, z naslovom Označevanje medijskih in oglaševalskih vsebin v praksi – izzivi sodobnih komunikacijskih poti, predstavil pravna pravila označevanja medijskih (novinarskih...) in oglaševalskih vsebin v praksi ter določbe ZASP o navajanju avtorstva vsebin. Spregovoril bo o tanki meji med oglaševanjem in svobodnim izražanjem s pravnega vidika in predstavil nekaj najnovejših trendov razvoja regulative v EU. 


KDAJ: 20. marec, od 13.00 - 16.00

KJE: Triglav Lab, Dunajska 20, Ljubljana

Prijave na dogodek so zaključene. Brez predhodne prijave, vstop na dogodek ni mogoč.


Člani IAB Slovenija, imajo brezplačen vstop. Cena kotizacije za nečlane je 120 EUR (+ddv).

Vabljeni vsi imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing, ki si z udeležbo na dogodku lahko pridobijo točke, potrebne za podaljšanje veljavnosti certifikata (nečlani IAB Slovenija, imajo možnost obiska enega IAB dogodka na leto).



PROGRAM: 


13.00 – 13.30  «IAB Vodič po sožitnem oglaševanju« - predstavitev prvega dela (Patricia Cucin, Innovatif in vodja IAB delovne skupine o sožitnem oglaševanju)        

13.30 – 14.00  Pogled založnika in agencije: Sožitno oglaševanje kot “win-win” strategija (Nina Lenko in Ana Plišić, PM poslovni mediji)                 

14.00 – 14.30 ODMOR

14.30 – 15.30  Okrogla miza:  »Zakaj mediji niso influencerji in zakaj influencerji niso mediji?« (sodelujejo: Anja Avberšek - LIDL Slovenija, Jaka Jauh -  Zavarovalnica Triglav, Roni Kordiš - Had.si, David Halb - Fastcast, Simon Šketa – Telekom Slovenije, Maja Nemec – Media24 in članica kolektiva Kokos Agency). Okroglo mizo vodi: Zoran Savin, IAB Slovenija.

15.30 – 15.45  IAB Legal Alert: Označevanje medijskih in oglaševalskih vsebin v praksi – izzivi sodobnih komunikacijskih poti (Jaka Repanšek, vodja sekcije za digitalno regulativo IAB Slovenija in RePublis Consulting)

15.45 – 16.00  Q&A

IAB Akademije 2019

Vsaka IAB akademija prinaša nova znanja, zanimive vpoglede v aktualne prakse iz različnih področij digitalnega marketinga, koristne nasvete za razvoj produktov ter optimizacijo procesov v podjetju. Dogodek je tudi odlična priložnost za povezovanje strokovnjakov digitalno-marketinške industrije, izmenjavo mnenj in dobrih praks ter iskanje novih poslovnih priložnosti.

Na letošnjih IAB Akademijah, se bomo posvetili izzivom sožitnega oglaševanja in vplivnostnega marketinga, potrebam po standardizaciji in ustreznem označevanju tovrstnih vsebin, investicijam v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2018 (v sklopu IAB Europe raziskave AdEx), digitalnim medijskim kanalom 2018, trendom uporabe mobilnih naprav, Generaciji Z ter uporabniško ustvarjenim vsebinam in trendom digitalnega marketinga 2020.

Posebnost IAB akademij v letu 2019 je »IAB Legal Alert«. Gre za kratek, 15-minutni modul, ki bo opozarjal na najnovejše pravne izzive v medijskem in digitalnem pravu. Vodil jih bo Jaka Repanšek, vodja sekcije za digitalno regulativo pri IAB Slovenija in eden vodilnih strokovnjako

13. IAB AKADEMIJA

20. marec 2019

Vsebinski marketing v letu 2019; Vodič po sožitnem oglaševanju in izzivi vplivnostnega marketinga

14. IAB AKADEMIJA

21. maj 2019

Slovenski digitalni trg v znamenju številk; Adex 2018, MOSS in pregled digitalnih medijskih kanalov 2018


15. IAB AKADEMIJA

September 2019

Generacija Z in Uporabniško ustvarjene vsebine


16. IAB AKADEMIJA

December 2019

Trendi digitalnega marketinga 2020

VEČ INFORMACIJ o dogodkih na: INFO@IAB.SI
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio