V digitalnem oglaševalskem kolaču največ
sredstev za prikazno oglaševanje
Na vprašanje
odločevalcem, kateri obliki digitalnega oglaševanja bodo v letu 2019 namenili
največ sredstev, z 29 odstotki vodi prikazno oglaševanje, na drugem mestu je s
24 odstotki iskalni marketing, sledi mu e-poštni marketing s 16 odstotki. V
video oglaševanje bo največ sredstev vložilo 11 odstotkov vprašanih, 12
odstotkov vprašanih pa bo največ sredstev namenilo oglaševanju v družbenih
medijih. Med vsemi, ki bodo v letošnjem letu vlagali v digitalno oglaševanje,
jih bo največ, kar 82 odstotkov, v svoje aktivnosti vključevalo oglaševanje v
družbenih medijih, 77 odstotkov jih bo uporabljajo iskalni marketing, prikazno
oglaševanje pa 73 odstotkov vprašanih oglaševalcev.
Najvišje investicije v digitalno oglaševanje v
letu 2019 v storitveni panogi
Povprečni letni
proračun za digitalno oglaševanje v panogi storitve bo v letošnjem letu znašal
352.000 evrov, sledi panoga trgovina in FMCG, kjer bo povprečna letna
investicija znašala 291.000 evrov, v turizmu pa bodo odločevalci digitalnim
oblikam trženjskega komuniciranja na letni ravni v povprečju namenili 233.000
evrov.
»Opažam, da obstajajo razlike po panogah in rast verjetno vsako leto
izhaja iz različnih panog. Na osnovi rezultatov je vidno, da se bodo v
letošnjem letu bolj okrepile investicije v storitvenem sektorju, ki lahko letos
postane najmočnejša skupina oglaševalcev na področju digitala. Povprečna
pričakovana investicija v tem segmentu oglaševalcev je 352.000 evrov, kar je za
35 odstotkov več kot v letu 2018,« še pravi Matjaž Robinšak iz Valicona.
Uporabljena metodologija
Raziskava,
izvedena s spletnim vprašalnikom po metodi CAWI, je potekala med 17. decembrom
2018 in 18. januarjem 2019, vprašani pa so izpolnjevanju vprašalnika namenili v
povprečju osem minut. V raziskavi je sodelovalo 214 odločevalcev, ki v
slovenskih podjetjih odločajo ali vplivajo na odločitve o razporejanju
trženjskih in medijskih sredstev.