Interact 2019
4. 6. 2019

ADEX 2018: Digitalni trg v Evropi vreden že več kot 55 milijard evrov

IAB Europe je na današnji konferenci Interact 2019, ki se te dni odvija v Varšavi, razkrila rezultate raziskave o investicijah v digitalno oglaševanje - AdEX 2018. Izsledki raziskave so pokazali, da je digitalno oglaševanje v lanskem letu, zraslo za 13,9 % in tako doseglo vrednost 55,1 milijarde evrov. Gre za najhitrejšo rast od leta 2011, saj so se investicije v tem času več kot podvojile.

Hitro rast gre pripisati predvsem močni rasti investicij v video in mobilno oglaševanje ter oglaševanju na družbenih omrežjih. V letu 2018 je video oglaševanje zraslo za 30,9 % in znaša 7,6 milijarde evrov ter tako dosega že 33% celotnega prikaznega oglaševanja. Prevladujeta “out-stream” video in video na mobilnih oglasih, saj sta oba zrasla na vseh 28 trgih, ki so sodelovali v raziskavi.

Iskalni marketing ostaja največja kategorija na spletu, v smislu prihodkov, z 12,5 % rastjo in trgom, ki je vreden 25 milijard evrov. Medtem ko so investicije v mobilno oglaševanje zrasle za 31,4 % in znašajo 22,8 milijarde evrov in tako dosegajo že 41 % celotnih investicij v digitalno oglaševanje v Evropi.

Med 28 državami, ki so sodelovale v raziskavi, se je na prvem mestu po rasti, znašla Ukrajina (26,9 %), sledi ji Rusija (24,9 %), na tretjem mestu pa je Belorusija (23,6 %).

Celotno poročilo AdEx Benchmark 2018 bo na voljo konec meseca junija 2019. Izsledke raziskave IAB Europe AdEx 2018, pa si lahko ogledate TUKAJ.

Za Slovenijo je podrobnejše poročilo o investicijah v letu 2018, na voljo TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio