ZANIMIVOST
10. 6. 2019

Ikea ustvarila nakupovalno različico kataloga za Pinterest

Ikea ustvarila nakupovalno različico svojega kataloga za Pinterest
Ikea ustvarila nakupovalno različico svojega kataloga za Pinterest

Ikea je ustvarila nakupovalno različico svojega kataloga za Pinterest, ki se prenaša skozi izbrane produkte (pins), ki si jih uporabnik shrani v svoje personalizirane deske (boards).

Posebni vprašalnik o produktih, ki je integriran v Pinterest sistem, Ikei omogoča, da sledi interesom uporabnika – kakšen stil pohištva si ogledujejo, kaj nakupujejo ter ostale osebne preference. Uporabnik se lahko tako odloči za avtomatizirano Pinterest desko, ki jo Ikea ustvari na podlagi pridobljenih odgovorov uporabnika, oziroma brska po predlaganih produktih in si ustvari lastno Pinterest desko. Vsi izbrani produkti v programu, so povezani s produkti v Ikeinem katalogu na spletu.

Od začetka implementacije, avgusta 2018, je bilo na tak način ustvarjenih 25.000 Pinterest desk, vprašalnik pa izpolni in dokonča približno 4 % uporabnikov.

Ikea bo tudi v prihodnje nadaljevala z uporabo novih digitalnih strategij – od novih digitalnih oglasov, novih nakupovalnih funkcij na spletu, dogodkov in nove mobilne aplikacije. Hkrati bo tudi zniževala naklado tiskane verzije kataloga.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio