Slovenska turistična organizacija tudi v letošnjem letu nadaljuje z izobraževanjem na področju digitalnega marketinga v turizmu. Letošnji program, ki se začne že v septembru, ponuja več - osvežene vsebine in nove predavatelje.
Digitalna akademija 2019, se bo izvedla v obliki osnovnega in nadaljevalnega nivoja. Prvi bo potekal v 7 celodnevnih sklopih, drugi - nadaljevalni pa v 4 sklopih. Slednjega bodo dopolnili še s posebno delavnico s predstavnikom iz Googla, z vsebino po meri udeležencev.
Digitalna akademija ni le izobraževanje, ampak je aktivno usposabljanje udeležencev, s sprotnim spremljanjem dela s strani mentorja, ki udeležence pri poteku izobraževanja tudi usmerja. Udeleženci v obeh nivojih akademije, bodo morali pripraviti strateški razvojni dokument kot končni izdelek. Ta naj bi udeležencu akademije služil kot priročnik, ki je uporaben dokument za nadaljnjo uporabo in razvoj digitalnega marketinga. S tem se udeležence spodbuja, da tekom izobraževanja oblikujejo besedilo strateškega razvojnega dokumenta, razmišljajo o razvojnih vprašanjih organizacije, izzivih digitalnega marketinga svoje organizacije, iskanju rešitev in dolgoročnih ukrepih za doseganje zastavljenih poslovnih ciljev.
Tudi letos, je kvaliteto celotnega programa je prepoznal Zavod IAB Slovenija, ki je izobraževanju podelil DIMAQ akreditacijo. Tako lahko vsi imetnili DIMAQ strokovnega certifikata, z udeležbo na Digitalni akademiji, pridobijo 30 DIMAQ točk.
Več o osnovnem nivoju Digitalne akademije si lahko preberete TUKAJ.
Več o nadaljevalnem nivoju Digitalne akademije si lahko preberete TUKAJ.