Instagram je
uvedel novo orodje za omejevanje ustrahovanja na spletu, so naznanili te dni
pri Facebooku. Orodje, ki sloni na umetni inteligenci, služi zaznavanju žaljivih,
sovražnih in negativnih komentarjev, ki takšno vsebino označi in uporabnika, ki
jo je objavil, pozove k odstranitvi. Instagram testira tudi funkcijo, ki bi uporabnikom
omogočala, da lahko omejijo interakcijo z drugimi uporabniki. Tako bi komentarji
»uporabnikov pod omejitvami«, bili vidni samo tistim, ki jih odobrijo.
Zaradi pogostega ustrahovanja
na spletu, ki je najbolj razširjeno prav med najstniki, so v skrbeh tudi oglaševalci,
kot npr. Marks&Spencer, The Post Office, Dune in British Heart Foundation.
Potem ko je BBC-jeva raziskava pokazala, da so se njihovi oglasi na Instagramu znašli
ob grafični vsebini o samomoru, so izrazili svoje pomisleke in nezadovoljstvo. Nove
rešitve, ki jih ponuja Instagram, bi oglaševalcem lahko koristile tudi pri
omejevanju čedalje pogostejših žaljivih komentarjev.
Preberi
celotno novico