ZANIMIVOST
23. 7. 2019

Pinterest vse bolj priljubljen med oglaševalci

Pinterest postaja vse bolj priljubljena platforma za neposredno prodajo končnim kupcem. Veliko DTC (»direct-to-customer«) blagovnih znamk, vse pogostoje vključuje Pinterest v svoj marketing mix, pa čeprav ima manjšo bazo uporabnikov. Ključna je cena, saj je oglaševanje na Pinterestu, v primerjavi s Facebook in Instagram oglaševanjem, cenejše.

Pinterest tako postaja platforma za oglaševanje »na vrhu« prodajnega lijaka, ko je uporabnik v fazi raziskovanja določenega produkta, zato je tudi nakupni proces, v primerjavi s Facebookom in Instagramom, daljši. Dejstvo da je oglaševanje cenejše in nakupni proces uporabnika daljši, vodi blagovne znamke v različne oglaševalske taktike, od tega da Pinterest uporabljajo za »retargeting« ali za pridobivanje kontaktov, pa do kreativnejše izrabe platforme, kot je npr. Ikeina različica nakupovalnega kataloga, ki se prenaša skozi izbrane produkte (»pins«).

Preberi celotno novico.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio