Pinterest postaja vse
bolj priljubljena platforma za neposredno prodajo končnim kupcem. Veliko DTC (»direct-to-customer«)
blagovnih znamk, vse pogostoje vključuje Pinterest v svoj marketing mix, pa
čeprav ima manjšo bazo uporabnikov. Ključna je cena, saj je oglaševanje na
Pinterestu, v primerjavi s Facebook in Instagram oglaševanjem, cenejše.
Pinterest tako postaja
platforma za oglaševanje »na vrhu« prodajnega lijaka, ko je uporabnik v fazi
raziskovanja določenega produkta, zato je tudi nakupni proces, v primerjavi s Facebookom
in Instagramom, daljši. Dejstvo da je oglaševanje cenejše in nakupni proces
uporabnika daljši, vodi blagovne znamke v različne oglaševalske taktike, od
tega da Pinterest uporabljajo za »retargeting« ali za pridobivanje kontaktov,
pa do kreativnejše izrabe platforme, kot je npr. Ikeina
različica nakupovalnega kataloga, ki se prenaša skozi izbrane produkte (»pins«).
Preberi
celotno novico.