ZANIMIVOST
5. 8. 2019

Mailchimp Presents: originalna vsebina s podjetniškim pridihom

Junija letos je Mailchimp zagnal Mailchimp Presents, ki združuje nove originalne vsebine podjetja. S tem želi Mailchimp, video in podcast produkcijo ter produkcijo kratkih dokumentarnih filmov in serij, "preseliti" v podjetje. V sodelovanju s produkcijskimi hišami, kot sta Vice in Scout Productions, se je Mailchimp lotil produkcije originalne vsebine in se tako odmika od klasičnega oglaševanja blagovne znamke.

Zaenkrat kaže da je bila odločitev pravilna, saj v podjetju trdijo, da so v slabih dveh mesecih od lansiranja, poleg finančnega prihranka, dosegli več kot milijon ogledov svojih oddaj in naloženih podcastov. Mailchimp Presents je nov marketinški prostop podjetja, ki je namenjen inovativnemu oglaševanju manjšim podjetjem in kreativnim posameznikom, ki redno uporabljajo Mailchimp storitve za upravljanje svojih email kampanj in kampanj na doružbenih mrežjih. Kot so zapisali na spletni strani podjetja, je Mailchimp Presents zbirka originalne vsebine, ki slavi podjetniškega duha.

Uporabniki lahko do Mailchimpovih serij, podcastov in ostalih originalnih vsebin, večinoma dostopajo preko njihove spletne strani, v nekateih primerih pa tudi izven. Njihove podcaste lahko na primer poslušajo preko platform kot sta Apple podcast app in Spotify. Kratko dokumentarno serijo »Second Act«, ki je nastala v koprodukciji s podjetjem Vice, pa se bo v naslednjih dveh tednih predvajala na Vice TV mreži Viceland.

Preberi celotno novico.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio