ZANIMIVOST
12. 8. 2019

Kako Microsoft konkurira Amazonu

Microsoft je v začetku prejšnjega tedna oznanil, nakup tehnološko-marketinške platforme PromoteIQ, ki trgovcem omogoča koriščenje naprednih digitalnih storitev, od oglaševanja, do izpostavitve izbranih produktov na svojih e-trgovskih mestih.

Nakup tovrstne platforme, je še eden izmed korakov Microsofta, k približevanju Amazonu. V zadnjih nekaj letih je Microsoft sklenil kar nekaj individualnih partnerskih dogovorov s trgovci in okrepil svojo vlogo, kot dobra alternativa Amazonu. Med partnerji so tudi Overstock.com, Office Depot in Kohl's. Nakup platforme pa namiguje tudi na širše ambicije Microsofta in sicer na širjenje poslovnih priložnosti na področja izven spletnih iskalnikov. Tako je Microsoft v začetku tega leta preimenoval svoje oglase iz Bing Ads v Microsoft Ads, kar jasno nakazuje njegove želje po širjenju izven spletnega iskanja, kjer kraljuje Google.

Preberi VEČ.


© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio