IAB novičnik: Hiter vpogled
2. 9. 2019

Vse niti sporočanja

Mesečni prikaz aktivnih uporabnikov (v milijonih), Vir: Statista 2019
Mesečni prikaz aktivnih uporabnikov (v milijonih), Vir: Statista 2019
Boj na področju neposrednega sporočanja oziroma, kot bi mu dandanes lahko rekli, mobilnega sporočanja se očitno še zaostruje. Časi SMS-ov so očitno za nami, saj se je s prehodom družbenih omrežij na mobilne naprave, spremenilo tudi sporočanje.

Glede na zadnje informacije, naj bi novo, še eno v vrsti aplikacij sporočanja, načrtoval Facebook. Aplikacija naj bi se imenovala Therads in naj bi delovala predvsem kot podporno okolje v sklopu Instagram-a.

Več je razlogov zakaj, seveda. Prvi je gotovo ta, da se je Instagram v zadnjih nekaj letih, razvil v pomembno prednost za Facebook, saj je v kontekstu najmlajših ciljnih skupin pomembna aplikacija, tako s strani pridobivanja novih uporabnikov, kot frekvence uporabe. Ob tem je pomembno vedeti, da je v Instagramu zrasla predvsem uporaba v namene direktnega sporočanja in da je ena redkih aplikacij, ki uspešno pokriva tudi uporabnice.

Threads naj bi tako bil odgovor v borbi s Snapchat-om.
Po mišljenju mnogih, pa je tudi testno območje za "odkrivanje" možnosti vključevanja občutljivih podatkov, kot so recimo trenutna lokacija uporabnika ali stanje baterije. Poleg hlastanja po podatkih, pa gre po mojem mnenju, tudi za poskus odpiranja možnosti, ki bi utegnile podpreti storitve, ki jih denimo ponuja Wechat (ki pa seveda deluje na podatkovno manj reguliranem področju Kitajske).

Wechat je namreč medtem zrasel v tako širok ekosistem, da se ostalim že precej "cedijo sline". Glede na to, da se večina uporabnikov seli na mobilne platforme, se vsi "veliki" zavedajo, da gre za borbo, ki bo zakoličila konkurenčni prostor za nekaj naslednjih let.

Vsi, ki se sprašujete, kako omenjene kanale izkoristiti v svoj prid, svetujemo ogled:
https://www.mobvista.com/en/blog/how-to-harness-the-power-of-messaging-apps-in-your-mobile-ad-strategy/

Bodite obveščeni in se prijavite na IAB novičnik.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio