Celoletni projekt WEBSI Spletni prvaki se je zaključil s
podelitvijo prestižnih nagrad WEBSI Spletni prvaki. V Lutkovnem gledališču
Ljubljana so podelili kar 28 nagrad. Naj digitalna agencija leta 2019 je
Agencija 101, generalni spletni prvak projekt Cockta legende, ki so ga
zasnovali v Atlantic Grupi (Droga Kolinska) in agenciji Yootree, naj digitalna
kampanja pa je Tvoja Cockta, tvoja stvar, projekt prav tako podjetja Atlantic
Grupa in agencije Yootree. Nagrado za naj digitalca oz. naj digitalko 2019 je
prejela Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij v agenciji Luna
TBWA.
Več: www.websi.si
V petek, 13. septembra, so v Lutkovnem gledališču
Ljubljana podelili prestižne nagrade WEBSI Spletni prvaki in tako razkrili,
kateri izmed 124 prijavljenih projektov segajo v sam vrh digitalnega
komuniciranja. 103-članska strokovna in poslovna žirija pod vodstvom predsednika Matjaža Butare, direktorja
marketinga v Big Bangu, je izbrala zmagovalce, ki so na Odru pod zvezdami
segali do zvezd.
WEBSI
nagrajenci
- Generalni spletni prvak: Cockta legende (Atlantic Grupa/Droga
Kolinska, d. d. in Yootree, d. o. o.)
- Naj
digitalna agencija 2019: Agencija 101, d. o. o.
- Naj digitalna kampanja: Tvoja Cockta, tvoja stvar (Atlantic Grupa/Droga Kolinska, d. d. in Yootree, d. o.
o.)
- Naj digitalka 2019: Maša
Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij, Luna TBWA, d. o. o.
- Zmagovalec ljudstva: Flaška. Vaš osebni izvir vode. (Flaška,
d. o. o. in Demar, d. o. o. ter Tauria, d. o. o.)
- Najboljše uredništvo: Spletno mesto Postojnska jama
(Postojnska jama, d. d. in Innovatif, d. o. o.)
- Najboljša uporabniška izkušnja: Argeta je svet zase (Droga Kolinska,
Živilska industrija, d. d. in CNJ, d. o. o.)
- Najboljše oblikovanje: Spletno mesto Postojnska jama
(Postojnska jama, d. d. in Innovatif, d. o. o.)
Nagrade
po posameznih kategorijah si lahko ogledate TUKAJ.
WEBSI dan – zadnje poglavje projekta
WEBSI
Celoletni projekt WEBSI Spletni prvaki se je kot vsako leto zaključil z WEBSI dnevom, festivalom slovenskega
digitalnega komuniciranja. V enem dnevu so udeleženci prisluhnili zanimivim
strokovnjakom s področja digitalnega komuniciranja, ki so prikazali vpogled v
trende, aktualne teme in poslušalce popeljali skozi domače in tuje digitalne
zgodbe. Celotno dogajanje je s svojim povezovanjem dogodka popestril Boštjan Gorenc - Pižama.
Ana Šušteršič (kreativna direktorica v Agenciji 101) in Uroš Svenšek (digitalni strokovnjak v
Agenciji 101) sta razpravljala, zakaj se najboljše digitalne kampanje ukvarjajo
s tem, kako ujeti največ shareov. Ana Ajvi Marega (vodja oddelka za uporabniško izkušnjo, A1
Slovenija) je govorila o tem, katerih 7 sestavin je potrebnih za uporabniško
izkušnjo prihodnosti, ustvarjalca oddaje Odbita do bita na Valu 202 Maruša Kerec in Anže Tomić pa sta se z Žigo Vrtačičem (Danes je nov dan) pogovarjala
o alternativnem spletu.
Zarena Kancheva (direktorica marketinga in komuniciranja za regijo
Srednje in Vzhodne Evrope, Rakuten Viber) se je spraševala, kakšna je
prihodnost družbenih pogovorov in kako lahko znamke in podjetja ostanejo
pomembna tudi v novi digitalni dobi. Uroš Žižek (partner in direktor raziskav v E-laboratu) je predstavljal,
kako je zagotavljanje odlične (digitalne) uporabniške izkušnje tudi odgovornost
top menedžementa. »Komuniciranje je uspešno samo toliko, kolikor to prikazujejo
analize le-tega,« pravi Matija Martek (vodja komunikacij pri Mediatoolkit), o čemer je govoril tudi na WEBSI dnevu.
Aleksej Metelko (avtor, vodja projektov v Razvojnem centru Novo mesto)
je predstavil, kako intuicija spodbuja kreativnost in obratno. Dr. Boštjan Kaluža (Chief Scientist,
Evolven) pa je obrazložil strojno učenje ter kako se razlikuje od umetne
inteligence. Gregor Strasbergar (MRFY) je na konferenci izdal, kako je njihov način komunikacije »drugačen« ter
kako biti kvalitetna, kontinuirana in »organizirana budala«.
WEBSI Dosje
Na WEBSI dnevu je izšel tudi istoimenski dosje, v katerem so podrobno predstavljeni vsi prijavljeni
projekti, zmagovalci, strokovna in poslovna žirija, imenik agencij in strokovni
članki. Udeleženci večerne prireditve so imeli med prvimi možnost prebrati dosje,
najdete pa ga lahko tudi v Narodni in univerzitetni knjižnici v Ljubljani.
Projekt podpirajo številni partnerji: Lidl Slovenija, Marketing
Magazin, Radio in televizija Slovenija (VAL 202), Večer, STA, HitRadio Center,
Računalniške novice, Weekend Media Festival, IAB Slovenija, Edition Digital,
Svetovalno analitična družba E-laborat, Netfork Akademija za poslovni internet,
Mediatoolkit, Monitor, Mestna občina Ljubljana, Nescafe Dolce Gusto in revija
Internet.
Več: www.websi.si ter www.websidan.si