16. 9. 2019

Znani WEBSI Spletni prvaki 2019: Naj digitalna agencija je Agencija 101

Naj digitalna agencija leta 2019 je Agencija 101, foto: Rok Mlinar
Naj digitalna agencija leta 2019 je Agencija 101, foto: Rok Mlinar
WEBSI dan, foto: Rok Mlinar
WEBSI dan, foto: Rok Mlinar

Celoletni projekt WEBSI Spletni prvaki se je zaključil s podelitvijo prestižnih nagrad WEBSI Spletni prvaki. V Lutkovnem gledališču Ljubljana so podelili kar 28 nagrad. Naj digitalna agencija leta 2019 je Agencija 101, generalni spletni prvak projekt Cockta legende, ki so ga zasnovali v Atlantic Grupi (Droga Kolinska) in agenciji Yootree, naj digitalna kampanja pa je Tvoja Cockta, tvoja stvar, projekt prav tako podjetja Atlantic Grupa in agencije Yootree. Nagrado za naj digitalca oz. naj digitalko 2019 je prejela Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij v agenciji Luna TBWA. 

Več: www.websi.si

V petek, 13. septembra, so v Lutkovnem gledališču Ljubljana podelili prestižne nagrade WEBSI Spletni prvaki in tako razkrili, kateri izmed 124 prijavljenih projektov segajo v sam vrh digitalnega komuniciranja. 103-članska strokovna in poslovna žirija pod vodstvom predsednika Matjaža Butare, direktorja marketinga v Big Bangu, je izbrala zmagovalce, ki so na Odru pod zvezdami segali do zvezd.

WEBSI nagrajenci

-      Generalni spletni prvak: Cockta legende (Atlantic Grupa/Droga Kolinska, d. d. in Yootree, d. o. o.)

-      Naj digitalna agencija 2019: Agencija 101, d. o. o.

-      Naj digitalna kampanja: Tvoja Cockta, tvoja stvar (Atlantic Grupa/Droga Kolinska, d. d. in Yootree, d. o. o.)

-      Naj digitalka 2019: Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij, Luna TBWA, d. o. o.

-      Zmagovalec ljudstva: Flaška. Vaš osebni izvir vode. (Flaška, d. o. o. in Demar, d. o. o. ter Tauria, d. o. o.)

-      Najboljše uredništvo: Spletno mesto Postojnska jama (Postojnska jama, d. d. in Innovatif, d. o. o.)

-      Najboljša uporabniška izkušnja: Argeta je svet zase (Droga Kolinska, Živilska industrija, d. d. in CNJ, d. o. o.)

-      Najboljše oblikovanje: Spletno mesto Postojnska jama (Postojnska jama, d. d. in Innovatif, d. o. o.)

Nagrade po posameznih kategorijah si lahko ogledate TUKAJ.


WEBSI dan – zadnje poglavje projekta WEBSI

Celoletni projekt WEBSI Spletni prvaki se je kot vsako leto zaključil z WEBSI dnevom, festivalom slovenskega digitalnega komuniciranja. V enem dnevu so udeleženci prisluhnili zanimivim strokovnjakom s področja digitalnega komuniciranja, ki so prikazali vpogled v trende, aktualne teme in poslušalce popeljali skozi domače in tuje digitalne zgodbe. Celotno dogajanje je s svojim povezovanjem dogodka popestril Boštjan Gorenc - Pižama.

Ana Šušteršič (kreativna direktorica v Agenciji 101) in Uroš Svenšek (digitalni strokovnjak v Agenciji 101) sta razpravljala, zakaj se najboljše digitalne kampanje ukvarjajo s tem, kako ujeti največ shareov. Ana Ajvi Marega (vodja oddelka za uporabniško izkušnjo, A1 Slovenija) je govorila o tem, katerih 7 sestavin je potrebnih za uporabniško izkušnjo prihodnosti, ustvarjalca oddaje Odbita do bita na Valu 202 Maruša Kerec in Anže Tomić pa sta se z Žigo Vrtačičem (Danes je nov dan) pogovarjala o alternativnem spletu.

Zarena Kancheva (direktorica marketinga in komuniciranja za regijo Srednje in Vzhodne Evrope, Rakuten Viber) se je spraševala, kakšna je prihodnost družbenih pogovorov in kako lahko znamke in podjetja ostanejo pomembna tudi v novi digitalni dobi. Uroš Žižek (partner in direktor raziskav v E-laboratu) je predstavljal, kako je zagotavljanje odlične (digitalne) uporabniške izkušnje tudi odgovornost top menedžementa. »Komuniciranje je uspešno samo toliko, kolikor to prikazujejo analize le-tega,« pravi Matija Martek (vodja komunikacij pri Mediatoolkit), o čemer je govoril tudi na WEBSI dnevu.

Aleksej Metelko (avtor, vodja projektov v Razvojnem centru Novo mesto) je predstavil, kako intuicija spodbuja kreativnost in obratno. Dr. Boštjan Kaluža (Chief Scientist, Evolven) pa je obrazložil strojno učenje ter kako se razlikuje od umetne inteligence. Gregor Strasbergar (MRFY) je na konferenci izdal, kako je njihov način komunikacije »drugačen« ter kako biti kvalitetna, kontinuirana in »organizirana budala«.


WEBSI Dosje

Na WEBSI dnevu je izšel tudi istoimenski dosje, v katerem so podrobno predstavljeni vsi prijavljeni projekti, zmagovalci, strokovna in poslovna žirija, imenik agencij in strokovni članki. Udeleženci večerne prireditve so imeli med prvimi možnost prebrati dosje, najdete pa ga lahko tudi v Narodni in univerzitetni knjižnici v Ljubljani.

Projekt podpirajo številni partnerji: Lidl Slovenija, Marketing Magazin, Radio in televizija Slovenija (VAL 202), Večer, STA, HitRadio Center, Računalniške novice, Weekend Media Festival, IAB Slovenija, Edition Digital, Svetovalno analitična družba E-laborat, Netfork Akademija za poslovni internet, Mediatoolkit, Monitor, Mestna občina Ljubljana, Nescafe Dolce Gusto in revija Internet.

Več: www.websi.si ter www.websidan.si

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio