21. SEMPL: Deep Dive z Zoranom Savinom, IAB Slovenija
22. 11. 2019

Kakšen bo svet brez všečkov? Vzporedna delavnica na 21. SEMPL-u z Zoranom Savinom in zanimivimi gosti.

"Svet brez všečkov" - Deep dive z Zoranom Savinom, IAB Slovenija
"Svet brez všečkov" - Deep dive z Zoranom Savinom, IAB Slovenija
21. SEMPL, 28. - 29. november 2019
21. SEMPL, 28. - 29. november 2019

Bližata se dva dneva navdihujočih predavanj, intenzivnega mreženja in ena nepozabna zabava. Ja, to je SEMPL - konferenca  medijskih trendov, ki poleg sodobnih marketinško-komunikacijskih znanj, v ospredje vse bolj postavlja razvoj, inovacije in nove tehnologije. Letos že 21. zaporedna konferenca, ki je ne smete zamuditi, če želite ostati v stiku z najnovejšimi medijskimi trendi, spoznati prelomne inovacije iz industrije ali pogledati v prihodnost stroke.

Organizatorji obljubljajo odlične, aktualne in uporabne vsebine, dober žur in teraso z najlepšim razgledom. Pa tudi več kot 40 domačih in tujih govorcev iz digitalno-marketinške industrije, vas ne bo pustilo ravnodušne. Prvi dan konference, 28.11. od 13.10 do 13.30, vas vabimo na »domačo«, vzporedno SEMPL delavnico »Svet brez všečkov«, ki jo bo vodil Zoran Savin, direktor Zavoda IAB Slovenija. Z zanimivimi gosti, kot so Ajda Gaberc (blogerka Just Ajda), Urška Saletinger (vodja korporativnih komunikacij Abelium), Jernej Špende (svetovalec za digitalne procese in tehnologijo, Pristop skupina) in Jernej Janežič (digital marketing menedžer, poslovna enota pijač, Atlantic Grupa), se bo pogovorjal na temo ukinitve sistema »všečkanja« na družbenih omrežjih. Zakaj se ti poskusi sploh vrstijo? Instagram je s skivanjem všečkov že začel v Avstraliji, Italiji, Irski, Japonski, Braziliji in Novi Zelandiji. Facebook je začel s tovrstno prakso septembra letos. Uradni odgovor je poskus zmanjšati pritisk, ki ga čutijo uporabniki Facebooka in Instagrama, ko objavljajo svoje »poste«. Glede na številne raziskave, tekmovanje za všečki povzroča zavist in nenehno primerjavo z drugimi uporabniki, kar na dolgi rok vodi v slabšo samopodobo in nasploh slabše zadovoljstvo z življenjem. Gre res samo za poizkus izboljšanja samopodobe uporabnikov ali se v ozadju ene večjih revolucij v digitalnem svetu, skriva kaj drugega? Kaj to pomeni za oglaševalce na družbenih omrežjih in za družbena omrežja sama?

Vabljeni k zanimivi debati, ki bo v naslednjem letu vsekakor vroča tema. Za uvod k razmišljanju, vas vabimo k branju našega IAB novičnika https://mailchi.mp/54d3dad55054/obstaja-svet-brez-vekov?e=%5bUNIQID

Če še niste, potem pohitite in se prijavite na 21 SEMPL.


KDAJ: 28. - 29. november 2109

"Svet brez všečkov" delavnica, 28.11. od 13.10 - 13.30, Deep Dive Stage (Dvorana Emerald)

KJE: Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenija


Več informacij o programu in govorcih si lahko ogledate TUKAJ.

Člani IAB Slovenija in imetniki DIMAQ Strokovnega certifikata, lahko koristijo 10 % popust na kotizacijo. Za pridobitev kode pišite na info@iab.si

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio