RAZISKAVA iPROM in VALICON
10. 1. 2020

RAZISKAVA: Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2020, s katero želita že drugo leto zapored preveriti stanje na slovenskem trgu.

Po podatkih raziskave AdEX, ki jo redno izvaja IAB, naložbe v digitalno oglaševanje rastejo na letni ravni med 15 in 20 odstotki. V letu 2018 je bila v Sloveniji zabeležena 16-odstotna rast, vrednost digitalnega trga pa ocenjena na 54,7 milijona evrov (vir: AdEx 2018, IAB Slovenija).

Z raziskavo želita iPROM in Valicon ugotoviti, kateri so tisti trendi, ki bodo v letu 2020 oblikovali digitalni medijski ekosistem.

Vabimo vas k sodelovanju v raziskavi, tako da izpolnite kratko anonimno anketo tukaj.

Vsem zainteresiranim bodo ob zaključku raziskave poslali tudi izsledke raziskave, preden bodo ti predstavljeni širši javnosti.

Lanskoletno poročilo si lahko preberete tukaj.

Hvala, ker pomagate pri razvoju digitalnega medijskega ekosistema.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio