IAB akademije,
izobraževalno – povezovalni dogodki v organizaciji Zavoda IAB Slovenija, se bodo
v letu 2020 posvečale trendom digitalnega marketinga. Na 16. IAB Akademiji,decembra 2019, je IAB Slovenija predstavila posebno IAB poročilo Trendi 2020.
Gre za dokument, kjer so na enem mestu zbrani ključni podatki, ki narekujejo
trende digitalnega ekosistema, relevantne za Slovenijo. Cilj letošnjih akademij,
je tako dodatno raziskovati najbolj aktualne trende, predstavljene v omenjenem
poročilu.
Na IAB Akademijah
2020, se bomo posvečali izbranim aktualnim trendom, jih opremili s konkretnimi
primeri dobrih praks ter jih poskušali predstaviti iz različnih zornih kotov.
Na okroglih mizah bomo poglobljeno razmišljali ter izmenjevali mnenja. Zanimive
ugotovitve, podprte z dejstvi, številkami in smernicami za razmišljanje in
planiranje v prihodnje, bomo ob koncu leta združili v poročilu Trendi 2021.
Na 17. IAB Akademiji, 31.
marca, se bomo posvetili trendom v video komunikaciji in oglaševanju.
Govora bo o personalizaciji video vsebin, kot naslednjem koraku v digitalnem
komuniciranju, o konkretnih rezultatih, dobrih primerih ter učinkovitosti video
oglaševanja. Na 18. IAB Akademiji, pa se bomo tako kot vsako leto, posvetili
investicijam v digitalno oglaševanje, ki so v letu 2018 v Sloveniji znašale
54,7 milijona evrov. Kolikšna pa bo vrednost investicij v letu 2019? Več o
ševilkah in ostalih podatkih, razkrijemo v poročilu AdEx 2019, 26. maja, na 18.
IAB Akademiji.
Tudi letos nas bo na vseh
IAB Akademijah spremljal IAB Legal Alert – kratek 15 minutni modul, ki bo opozarjal na najnovejše pravne izzive v
medijskem in digitalnem pravu. Vodil jih bo Jaka
Repanšek, vodja sekcije za
digitalno regulativo pri IAB Slovenija in eden vodilnih strokovnjakov na tem
področju.
IAB poročilo: Trendi 2020, je brezplačno dostopen
vsem članom IAB Slovenija. V kolikor še nimate svojega izvoda, nas lahko
kontaktirate na info@iab.si.
Več o IAB Akademijah, si lahko preberete TUKAJ.