Oglaševanje
6. 3. 2020

Kako vplivneži na Instagramu označujejo sponzorirane vsebine

Primer označevanja sponzoriranih objav, influencerke Medine Grillo.
Primer označevanja sponzoriranih objav, influencerke Medine Grillo.

V luči vse večjih zahtev po transparentnem oglaševanju oziroma označevanju sponzoriranih vsebin vplivnežev na Instagramu, so se nekateri prepoznavnejši vplivneži iz Velike Britanije, lotili označevanja na svoj način.

Znana influencerka na področju notranjega oblikovanja Medina Grillo, se je označevanja lotila po principu televizijskih oglasov. V primeru sponzoriranih objav v svojih video vsebinah, pred ali po videu, jasno označi, ne samo da gre za sponzorirano vsebino, ampak tudi razloži na kakšen način je le-ta sponzorirana. Njenemu zgledu sledijo tudi ostali prepoznavnejši influencerji, ki so se vsak na svoj način lotili tega problema. Od jasnega označevanja sponzorirane vsebine s pripisom, da gre za oglas, do bolj subtilnih načinov, ki se dejansko zlijejo z ostalo vsebino, da ne bi motili estetske izkušnje obiskovalca. 

Oglasi na »Instagram Story« naj bi bili veliko bolj naravni ter posnemali vsebino in obliko objav na Instagramu, torej bili bolj sožitni z okoljem, v katerem se pojavljajo. Prihaja pa do nekaterih mejnih primerov, kot na primer video oglas z določenim influencerjem, ki je umeščen pred, med ali po njegovi organski objavi (torej nesponzorirani objavi). Na drugi strani pa prihaja do primerov, kjer influencerji z dolgimi seznami sponzoriranih izdelkov, ki so se pojavili v njihovih objavah, uničujejo včasih čiste in kreativne objave. 

Mnenju, da bo jasno označevanje sponzoriranih objav imelo negativen vpliv na njihovo učinkovitost in vpletenost uporabnikov, oporekajo nekateri strokovnjaki vplivnostnega marketinga ter poudarjajo, da tovrstno označevanje za uporabnika ni moteče, vse dokler sta sponzorirana vsebina in organska vsebina skladni. Zato je še toliko bolj pomembno, da oglaševalci izbirajo prave vplivneže, ki resnično poosebljajo duh njihove blagovne znamke, saj bodo tako nastale sinergije med organsko vsebino vplivnežev in sponzorirano vsebino, ki je uporabniki ne bodo zaznavali kot motečo, predvsem pa bodo cenili njihovo transparentnost.

 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio