Koronavirus
16. 3. 2020

Množično prestavljanje in odpovedovanje dogodkov doma in v tujini

Odpovedi vseh večjih merketinških konferenc in ostalih dogodkov, v prvi polovici leta, se kar vrstijo.
Odpovedi vseh večjih merketinških konferenc in ostalih dogodkov, v prvi polovici leta, se kar vrstijo.

Več kot jasno je, da se bodo dogodki, festivali, koncerti, konference planirani v prvi polovici leta, prestavili na drugo polovico. Seveda ob predpostavki, da bo s koncem poletja, konec tudi koronavirusa. Tako se bo jeseni začela tekma za pozornost slušateljev, sponzorstva, govorce ter prosta prizorišča.

Že zdaj je jasno da bodo posledice koronavirusa na gospodarstvo daljnosežne. Podjetja se pripravljajo na najhujše, po nekaterih napovedih tudi na 60 % upad prihodkov. V luči pesimističnih napovedi je pričakovati, da nekateri dogodki, ki so bili prestavljeni na kasnejše datume, ne bodo ugledali luči sveta v letu 2020. Sponzorska sredstva, namenjena takim dogodkom, se bodo pričakovano precej skrčila. Tudi pozornost slušateljev bo na preizkušnji. Zaradi finančne omejitve podjetij, predvsem pa zaradi časovne omejitve, bo njihova pozornost usmerjena le na najnujneše dogodke. Prav tako je pričakovati problem v razpoložljivosti govorcev ter prostih prizorišč. Zato nekateri organizatorji že iščejo alternativne rešitve, kot je predvajanje dogodkov oziroma predavanj preko spleta. Za to pot se je odločila konferenca Collision Tech, ki bi se moralo odvijati junija v Torontu. Slušateljem bodo omogočili »livestream« predvajanje predavanj in virtualne delavnice. Za povezovanje z drugimi slušatelji in predavatelji, pa bodo lahko uporabili aplikacijo »Collision from Home«. Tudi inOrbit konferenca je ena izmed takih, ki je namesto odpovedi dogodka, ki bi se moral odvijati od 19. do 20. marca v Portorožu, raje izbrala izziv in slušateljem ponudila predvajanje predavanj preko spleta.

Na domačih tleh in v sosednji Hrvaški, so se vse večje marketinške konference prestavile na jesen:

29. SOF – 10. – 11. september 2020

Zlati boben – 21. – 23. september 2020

Weekend Media – 25. – 27. september 2020

Dani komunikacija -  29. – 31. oktober 2020

IAB Europe INTERACT  -3. junij 2020 (virtualna konferenca)

Prvotni datumi dogodkov pa zaenkrat ostajajo za Slovensko marketinško konferenco (26. – 27. maja), 09DIGGIT (4. junija), Cannes Lion Festival (22. – 26. junija), čeprav je že zagotovljen alternativni datum v oktobru. 

 

 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio