Za lažje načrtovanje oglaševalskih kampanj in razporejanje oglaševalskih budgetov v času »korona krize«, je IAB US pripravil poročilo raziskave, v kateri je približno 400 oglaševalcev in agencij, delilo svojo poslovno prakso na tem področju.
Tri četrtine (74 %) oglaševalcev je izjavilo, da bo imela pandemija večje posledice za oglaševanje, kot jih je imela finančna kriza leta 2008. Od tega jih 44 % pričakuje tako hude posledice, da so občutno oklestili oglaševalske budgete tudi v drugem in tretjiem četrtletju.
- Skoraj četrtina sodelujočih v raziskavi (24%) je oglaševanje v prvem in drugem četrtletju ustavilo,
- 46 % anketirancev je izjavilo, da so oglaševanje nekoliko prilagodili,
- 73% oglaševalcev je mnenja, da bo imela »korona kriza« posledice na letne dogovore z agencijami in mediji, 20 % pa pričakuje upad letnih dogovorov.
|