28. 4. 2020

Asics lansiral vrhunske športne superge s pomočjo virtualne resničnosti

Japonsko podjetje Asics, znano po proizvodnji športne obutve, je moralo zaradi ukrepa socialnega distanciranja, kot posledico pandemije COVID-19, odpovedati gostovanje svetovnega medijskega dogodka na Japonskem. Vendar so se hitro znašli ter organizirali virtualno predstavitev za medije, z uporabo VR – virtualne resničnosti.

Podjetje se je pripravljalo na lansiranje novih premium profesionalnih tekaških copat, ki bi sovpadalo z maratonom v Tokiju, v okviru letošnjih Olimpijskih iger, a jim je načrte prekrižala pandemija COVID-19. Po prepovedi vseh dogodkov in obveznem socialnem distanciranju, so se znašli pred odločitvijo. Ali dogodek odpovedati oziroma prestaviti, kar je sodeč po IAB raziskavi, storila četrtina blagovnih znamk in dogodek prestavila na tretje četrtletje, ali z lansiranjem nadaljevati. Odločili so se za slednjo opcijo, saj sta jih gnala ponos in želja, da svoje najboljše izdelke predstavijo svetu.

Logistika v karanteni

Glavni izziv lansiranja je bil, kako novinarjem predstaviti produkt, kot so vrhunske tekaške superge, ki bi jih sicer lahko sami preizkusili. Prvotno idejo prenosa v živo (livestreaming) so hitro opustili, zaradi jezikovnih preprek in omejitve števila ljudi, ki lahko tak prenos v živo spremlja. Tako se je porodila ideja o uporabi virtualne resničnosti, ki omogoča najboljši približek realni predstavitvi izdelka, sprehod skozi “razstavni prostor”, pogovor s športnimi strokovnjaki ter “pogled od blizu”.

S pomočjo agencije Solarflare Studios, specializirane za virtualno in razširjeno resničnost (VR and augmented reality), so se lotili zahtevnega projekta predstavitve novih, vrhunskih Asics izdelkov preko virtualne resničnosti. Ekipi agencije in naročnika, sta na projektu delali dan in noč in ga konceptualno zasnovali v samo nekaj dneh.

Virtualno lansiranje

Rezultat neumornega dela je Asics Virtual Innovation Lab, v katerem so predstavili vse tri Asics tekaške modele; Metaracer, Metasprint in Metarise. Ob vsaki predstavitvi modela, so lahko uporabniki sodelovali v seriji iger, ki poudarijo edinstvene značilnosti posameznega modela. Tudi razdeljevanje posebnih VR očal Oculus Quest, je predstavljal svojevrsten izziv, zato so se člani ustvarjalne ekipe, kar sami lotili fizičnega razdeljevanja novinarjem, ki so živeli v njihovi bližini.

Odziv je bil velik, pa ne samo zaradi revolucionarnih izdelkov, ampak tudi zaradi inovativnosti v njihovi predstavitvi. Predstavniki podjetja sicer še ne razmišljajo o VR tehnologiji, kot stalnici svojih promocijskih aktivnosti, jim je pa lansiranje novih izdelkov v virtualni resničnosti, odprlo vrata v svet neskončnih možnosti.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio