7. 5. 2020

Coca-Cola ustavila »branding« oglaševanje

Coca-Cola nadaljuje z "branding" oglaševanjem, ko bo primeren čas za to.
Coca-Cola nadaljuje z "branding" oglaševanjem, ko bo primeren čas za to.

Z željo po ublažitvi negativnih posledic pandemije, je Coca-Cola v drugem četrtletju že zmanjšala svoje oglaševalske budgete. Na nekaterih trgih pa tudi v celoti prekinila z vsemi marketinškimi aktivnostmi.

Glede na prepoved druženja, zapiranja lokalov, restavracij in prepoved dogodkov, podjetje v prvem četrtljetju, poroča o 25 % padcu prometa globalno. Ker izboljšanja v drugem četrtletju še ni pričakovati, Coca-Cola začasno ukinja »branding« oglaševanje. Delno zaradi zniževanja stroškov, delno zaradi dvoma, da bi se jim investicije v marketinške aktivnosti lahko povrnile.

»Zelo smo previdni glede branding aktivnosti in lansiranja novih produktov, glede na trenutno stanje na trgu in miselnost potrošnikov«, pravi James Quincey, CEO Coca-Cole. Seveda se plani marketinških aktivnosti razlikujejo od trga do trga, vendar gre povsod za zmanjševanje oziroma ukinjanje oglaševanja, s katerim pa bodo nadaljevali takoj, ko bo pravi čas za to. Trenutno gre večja pozornost kitajskemu trgu, ki že kaže znake okrevanja gospodarstva po pandemiji.

Fokus podjetja, je po besedah Quinceyja, sedaj na lokalnih skupnostih, katerim naj bi podjetje namenilo finančno pomoč, za nakup osebne zaščitne opreme in pijače zdravstvenim delavcem.

Odločitev Coca-Cole, da preneha z oglaševanjem v času korona krize, je čisto nasprotje poslovni odločitvi podjetja P&G, ki se je odločilo, da v tem času poveča investicije v oglaševanje ter s tem ohrani »mentalno dostopnost blagovne znamke«.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio