IAB Pogovor: Ajda Jurkas
15. 5. 2020

ReUnion virtualna pivnica uspešno povezuje aktualne digitalne trende

Marsikdo je v preteklem mesecu, ko je bila karantena na vrhuncu, zunaj pa je sijalo sonce, pomislil na ohlajeno pivo v družbi prijateljev. Če ste v tem času naleteli na virtualno pivnico ReUnion, ste bili zagotovo navdušeni nad inovativno a hkrati preprosto rešitvijo. Omogoča namreč druženje preko video klepetalnice, v družbi petih prijateljev, ob pivu. In če slučajno pozabiš na pivo, ti ga na dom lahko dostavijo že ohlajenega. Projekt virtualne pivnice, je ukrep socialnega distanciranja uspešno izkoristil in “zajahal” val aktualnih digitalnih trendov. Kako jim je to uspelo, nam je zaupala Ajda Jurkas, vodja blagovne znamke Union, ki poudarja: " Mi smo ves čas želeli na lahkoten način spodbujati ljudi, da kljub prepovedanim osebnim stikom ohranjajo odnose s svojimi prijatelji, sodelavci, družino tudi v času izolacije."
V družbi prijateljev, ob pivu, je obdobje karantene lažje preživljati.
V družbi prijateljev, ob pivu, je obdobje karantene lažje preživljati.

Torej »surfanje« na valovih novih trendov. Ste razmišljali podobno pri snovanju?

Projekt ReUnion je 100% adhoc projekt, ki je nastal zaradi izrednih razmer. Te so spodbudile digitalizacijo verjetno v vseh panogah, pijačarska ni izjema. Ker pivo povezujemo z druženjem, smo v trenutku, ko je nastopila samoizolacija, vsi malo zastali. Vse prej načrtovane komunikacijske in oglaševalske aktivnosti, vse kar smo pripravljali čez zimo, v tistem trenutku ni bilo relevantno. 

Če se spomnite, je v času samoizolacije kar nekaj svetovnih in domačih blagovnih znamk svoje stališče izrazilo z začasno spremembo logotipa, z namenom da vzpodbudijo ljudi, da ostanejo doma in ohranijo razdaljo in s tem preprečijo širjenje virusa. Mi smo ves čas želeli na lahkoten način spodbujati ljudi, da kljub prepovedanim osebnim stikom ohranjajo odnose s svojimi prijatelji, sodelavci, družino tudi v času izolacije. Verjetno je vsak pri sebi na trenutke začutil, da pogreša svoj krog ljudi, in vsi smo  nestrpno čakali, kdaj se bomo spet lahko v živo srečali. In tako sta povsem organsko nastala začasni logo ReUnion in z njim povezan projekt. Union klepetalnica je bila pa samo še korak naprej.

Kdo je zasnoval projekt? Kdo ga je izvedel?

ReUnion projekt smo zasnovali v naši ekipi, v hiši. Idejo Union klepetalnice pa smo pripravili z ekipo iz agencije CNJ, ki je platformo uporabljala za virtualno druženje ob pivu med svojimi zaposlenimi in fantje so nam to idejo predstavili eno popoldne. Platforma se je super povezovala z našim ReUnion projektom. Vse skupaj smo izvedli v rekordno hitrem času. Želeli smo ponuditi zelo enostavno in maskimalno uporabno rešitev za vse generacije, za virtualno druženje ob pivu, klepetu, sedaj tudi sestankujemo preko naše klepetalnice.

Kakšni so rezultati?

Z rezultati smo zadovoljni. Odkar smo zagnali klepetalnico, v povprečju na dan klepeta 15-20 ekip po max 6 ljudi, kar se nam zdi vrhunsko. Seveda nimamo ambicij nadomestiti Zooma, Skypa in ostalih orodij, pa vendar klepetalnica ostaja in bo še naprej na voljo prijateljem, ki se ne morejo fizično družiti, četudi se razmere počasi umirjajo in gostinski lokali odpirajo svoja vrata, tako da je napočil čas za “taprava” druženja. 

Predvsem pa: Kakšen je vaš odnos do te krize v tem kontekstu? Videti je, da se niste samo stisnili v obrambno pozicijo, ampak ste stopili naprej in naredili najboljše, kar se da v dani situaciji.

Nihče ni bil pripravljen na to situacijo. Verjetno bi marsikdo z današnjim znanjem in izkušnjami kaj naredili drugače, bolje, prej, vendar ocenjujem, da smo z brandom ostali zvesti svojemu poslanstvu in ponudili ljudem avtentično in relevantno stvar v tistem danem času. Zdaj se vračamo v »novo normalnost« in to spremenljivko bo potrebno vključiti v prihajajoče projekte. 

Kakšen je bil odnos v ekipi? Ker ste morali dati skupaj tehnološka znanja in platforme in pa seveda branding znanja. Kako je to potekalo?

Vse je potekalo na daljavo, virtualno, agilno. Ekipa CNJ je skrbela za celoten tehnični del, naša ekipa je poskrbela za dizajn in vsebino, hitro smo se povezali tudi z našo ekipo Runde Sekunde, ki skrbi za spletno trgovino in dostavlja pivo ter ostale pijače na dom, tako da smo klepetu dodali še opcijo naročanja piva na dom. 

Klepetalnica je res super uporabna. Še vedno moraš povabiti prijatelje in se dogovoriti za dan, uro in lokacijo, kot to počnemo v realnem življenju. Vse kar je drugače je, da se dobiš online in moraš si sam pravočasno ohladiti pivo. A smo delno poskrbeli smo tudi za to, za pozabljive smo dodali opcijo dostave piva preko Runde Sekunde, z Wolt Pub by Runda Sekudna pa smo za Ljubljano dodali še opcijo dostave ohlajenega piva v cca pol ure.

 

 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio