22. 5. 2020

Snapchat imenoval Httpool za svojega zastopnika na 15 evropskih trgih, vključno s Slovenijo

Httpool prevzema predstavništvo za Snapchat oglaševanje na 15 evropskih trgih: Avstrija, Švica, Finska, Poljska, Romunija, Grčija, Češka, Slovaška, Madžarska, Slovenija, Hrvaška, Bolgarija, Litva, Latvija in Estonija. To novo partnerstvo je za Httpool dodatno priznanje, da podjetje ostaja zanesljiv in zaupanja vreden partner vodilnih svetovnih medijskih platform. Httpool, podjetje z zametkom v Sloveniji, ki danes deluje na preko 30 trgih, je tudi uradni zastopnik za Facebook, Twitter, LinkedIn, Spotify.

Snapchat, je od svojih začetkov leta 2011 do danes postal ena vodilnih komunikacijskih platform z več kot 229 milijoni dnevno aktivnih uporabnikov. Uveljavil se je tudi kot ključni medij za digitalne prodajalce po vsem svetu, njihovi produkti za oglaševanje pa so izjemno donosni.

"Navdušeni smo nad to izjemno priložnostjo za sodelovanje s Snapchatom. Agencije in blagovne znamke so se zaradi spremenjenih razmer na trgu znašle v zahtevni situaciji. In odločeni smo, da jim bomo pomagali doseči vse tiste ciljne skupine, ki sedaj uporabljajo pametne telefone več kot kadarkoli prej." je dejal Timotej Gala, namestnik CEO Httpool. "Potrudili se bomo, da bomo agencije in blagovne znamke opremili s pravimi orodji in ponudili tiste storitve, ki jim bodo pomagale, da se znajdejo, obrnejo trende v svojo smer in dosežejo izjemne rezultate."

Snapchat ponuja zanesljivo merjenje in ciljanje za vse oglaševalce. Ti prejmejo vpoglede v podrobnosti prikazov, dopolnitev, eCPM, eCPV itd. Prav tako lahko vidijo rezultate in ostale podrobnosti svojih filtrov, kot so swipe, ogledi, delitve, doseg, hitrost deljenja itd. Snapchat ponuja tudi več vnaprej pripravljenih ciljnih skupin za oglaševalce, kot so Snap lifestyle kategorije, Snap Audience Match, ter ciljne skupine na podlagi starosti, spola, lokacije, naprave in ponudnika mobilnih storitev.

“Veseli smo, da smo naše partnerstvo s Httpool nadgradili in razširili na nove trge. Httpool ima ogromno znanja in izkušenj, zato verjamemo, da se bodo popolnoma posvetili strankam in jim učinkovito svetovali glede optimizacije rezultatov na platformi Snap” je dodal Yabs Macauley, vodja globalnega partnerstva za Evropo in Afriko pri Snapchatu.

Novo partnerstvo je pomemben korak za Httpool v Evropi, saj bo to v dodatek v naboru  produktov, ki jih podjetje nudi. Tako bodo lahko blagovne znamke, agencije in oglaševalci sestavili zmagovalno kombinacijo, ki jim bo omogočila, da kar najbolje izkoristijo svoje digitalne kampanje.

Httpool bo ponujal več privlačnih formatov za oglaševalce na 15 evropskih trgih, kot so:

Snap Ads so celozaslonski slikovni ali video oglasi, ki ponujajo sliko, zvok in gibanje v obliki, narejeni posebej za mobilne naprave: celozaslonska oblika, 100-odstotna vidnost in privzeto vklopljen zvok. Snap Ads imajo tudi interaktivni element, če uporabite video, GIF ali interaktivno sliko ter jih povežete z zunanjo spletno stranjo.

Lenses omogočajo, da uporabniki Snapchata v realnem času uporabljajo učinke in zvoke na svojih selfijih in svetu okoli njih. Tako lahko blagovne znamke sodelujejo v komunikaciji na Snapchatu na najbolj zabaven način. Lenses so močan in nepozaben način za povezovanje s potrošniki s pomočjo razširjene resničnosti.

Filters so umetniški prekrivni elementi, ki se pojavijo, ko uporabnik posname fotografijo na določenem mestu in povleče v levo ali desno. Blagovnim znamkam omogočajo, da so tam, kjer se njihov izdelek kupuje, ko se o njem razmišlja ali ko se uporablj. Filters podpirajo predvsem zavedanje o znamkah, njihovo zagovorništvo in vrednote delovanja.

Story Ads ponujajo znamkam možnost, da gledalcem omogočijo, da si ogledajo izdelke, spletna mesta ali videoposnetke med ogledom vsebine v dolgi obliki.

Commercials so 6-sekundni oglasi, ki jih ni mogoče preskočiti. Skupno so lahko dolgi do tri minute in se pojavljajo v posebej izbranih vsebinah s strani Snapa.

 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio