Snapchat, je od svojih začetkov leta 2011 do danes postal ena vodilnih komunikacijskih platform z več kot 229 milijoni dnevno aktivnih uporabnikov. Uveljavil se je tudi kot ključni medij za digitalne prodajalce po vsem svetu, njihovi produkti za oglaševanje pa so izjemno donosni.
"Navdušeni smo nad to izjemno priložnostjo za sodelovanje s Snapchatom. Agencije in blagovne znamke so se zaradi spremenjenih razmer na trgu znašle v zahtevni situaciji. In odločeni smo, da jim bomo pomagali doseči vse tiste ciljne skupine, ki sedaj uporabljajo pametne telefone več kot kadarkoli prej." je dejal Timotej Gala, namestnik CEO Httpool. "Potrudili se bomo, da bomo agencije in blagovne znamke opremili s pravimi orodji in ponudili tiste storitve, ki jim bodo pomagale, da se znajdejo, obrnejo trende v svojo smer in dosežejo izjemne rezultate."
Snapchat ponuja zanesljivo merjenje in ciljanje za vse oglaševalce. Ti prejmejo vpoglede v podrobnosti prikazov, dopolnitev, eCPM, eCPV itd. Prav tako lahko vidijo rezultate in ostale podrobnosti svojih filtrov, kot so swipe, ogledi, delitve, doseg, hitrost deljenja itd. Snapchat ponuja tudi več vnaprej pripravljenih ciljnih skupin za oglaševalce, kot so Snap lifestyle kategorije, Snap Audience Match, ter ciljne skupine na podlagi starosti, spola, lokacije, naprave in ponudnika mobilnih storitev.
“Veseli smo, da smo naše partnerstvo s Httpool nadgradili in razširili na nove trge. Httpool ima ogromno znanja in izkušenj, zato verjamemo, da se bodo popolnoma posvetili strankam in jim učinkovito svetovali glede optimizacije rezultatov na platformi Snap” je dodal Yabs Macauley, vodja globalnega partnerstva za Evropo in Afriko pri Snapchatu.
Novo partnerstvo je pomemben korak za Httpool v Evropi, saj bo to v dodatek v naboru produktov, ki jih podjetje nudi. Tako bodo lahko blagovne znamke, agencije in oglaševalci sestavili zmagovalno kombinacijo, ki jim bo omogočila, da kar najbolje izkoristijo svoje digitalne kampanje.