14. 6. 2020

TikTok in platforma »It's Nice That« v podporo kreativni industriji

TikTok je v sodelovanju s kreativno platformo »It's Nice That« lansiral projekt »Creative Canvas«, s katerim želi podpreti kreativno industrijo.

Pri nastajanju serije kratkih TikTok video spotov sodeluje dvanajst oblikovalcev iz cele Evrope. Vsak oblikovalec se predstavlja s svojim osebnim oblikovalskim stilom in izgledom, v obdobju 12 tednov. Njihovi video spoti bodo objavljeni v TikTok »Top View« oglasnem formatu na petih trgih. Gre za zelo zanimive in odzivne oglase, ki se prikažejo na celotnem zaslonu z zvokom, takoj ko uporabnik odpre aplikacijo.

Vsak oblikovalec je moral nasloviti različne občutke, povezane s kreativnim procesom oblikovanja – od navdušenja, zmage, občutka negotovosti in zadrege. Pričakujemo lahko zanimive rešitve na področju 2D in 3D animacij, scenografije, tipografije, fotografije in filma. Oblikovalci bodo na svojih TikTok profilih, z uporabniki delili tudi svoj kreativni proces nastajanja video spotov. Glede na to, da gre pri TikTok platformi za uporabniško generirano vsebino, je bila to logična poteza, s katero želijo hkrati podpirati kretivno delo, kot tudi ustvarjati nove vsebine in tako pritegniti še več uporabnikov.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio