IAB Europe poročilo
6. 10. 2020

Investicije v programatično oglaševanje v 2019 vredne 23 milijard evrov

IAB Europe Poročilo 2020 o odnosu do programatičnega oglaševanja. Vir: IAB Europe
IAB Europe Poročilo 2020 o odnosu do programatičnega oglaševanja. Vir: IAB Europe

Investicije v programatično oglaševanje so v letu 2019 zrasle za 23 % in tako znašale 23 milijard evrov. Raziskava, ki jo IAB Europe izvaja vsako leto, je pokazala da je glavni gonilec rasti boljša uporaba podatkov, ki jo omogoča programatično oglaševanje.

Raziskava ki poteka že šesto leto zapored, je postala ena izmed vodilnih raziskav na področju programatičnega oglaševanja. V njej sodelujejo vsi deležniki te industrije, od oglaševalcev, agencij, tehnične podpore in založnikov iz 31 evropskih trgov. IAB Europe Poročilo o programatičnem oglaševanju izpostavlja, da je kar 77 % prikaznega oglaševanja in več kot 50 % video oglaševanja realiziranega preko programatičnega zakupa. Po besedah vodilnega ekonomista IAB Europe, Daniell-a Knapp-a, programatični zakup postaja vse bolj privzet način oglaševanja v digitalnem ekosistemu, predvsem zaradi boljše izrabe pridobljenih podatkov. Največja ovira še hitrejšemu razvoju programatičnega oglaševanja, še vedno ostaja transparentnost skozi verigo oglaševanja, kontrolo razpoložljivega inventorija in stroškov. Izboljšala pa se je percepcija varnosti blagovnih znamk, saj je le 10% oglaševalcev izrazilo skrb na tem področju, v primerjavi z rezultati 2019, ko je varnost svojih blagovnih znamk, skrbelo 39% oglaševalcev.


Celotno poročilo si lahko naložite TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio