19. 10. 2020

Httpool postal ekskluzivni zastopnik glasbene platforme Spotify za Balkan

Priljubljena audio platforma Spotify je s 14. julijem vstopila na 13 novih evropskih trgov, med njimi tudi v Slovenijo. Spotify poleg bogatega glasbenega nabora, oglaševalcem ponuja široko paleto inovativnih oglaševalskih rešitev za blagovne znamke, ki lahko zdaj dosežejo aktivne in vplivne mlade poslušalce in s tem izkoristijo naraščajočo moč zvočnega znamčenja. Za slovenski in balkanski trg (Srbija, Hrvaška, Makedonija, Črna gora, Albanija, BIH in Kosovo) je ekskluzivni zastopnik postal Httpool.

»Spotify smo v Sloveniji zelo težko pričakovali, saj je prava oglaševalska poslastica. Ker se potrošniške navade spreminjajo, morajo blagovne znamke razmisliti, kako lahko na čim več načinov dosežejo svoje občinstvo in se povežejo z njim v ključnih trenutkih. Zvok omogoča zelo osebno povezavo. Navdušeni smo prav mi tisti, ki Spotify predstavljamo oglaševalcem vseh velikosti in jim pomagamo odkriti, razumeti in izkoristiti ves potencial zvočnega marketinga.« je dejal Jure Banič, vodja Httpoola v Sloveniji.

Spotify nudi večformatne oglaševalske izkušnje, vključno z zvokom, videom in prikazom na preko dva tisoč napravah. V katerem koli okolju in v katerem koli trenutku dneva. Z orodjem Spotify's Streaming Intelligence, ki ponuja edinstvene podatke in vpoglede, temelječe na vedenju uporabnikov, lahko oglaševalci prilagodijo svoja oglasna sporočila tako, da ustrezajo potrebam in miselnosti njihove ciljne skupine glede na kontekst, v katerem poslušajo.

"Httpool je odličen partner, s katerim sodelujemo v več regijah po vsej Evropi. Prepričani smo, da bodo še naprej podpirali Spotify, kot vodilno oglaševalsko platformo tudi v tej novi regiji," je povedal Rak Patel, vodja prodaje, UK & Pan EMEA, Spotify.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio