Httpool blog
23. 10. 2020

Črni petek na Twitterju: Kako zasijati iz množice

Črni petek na Twitterju: Kako zasijati iz množice (Vir: Httpool blog)
Črni petek na Twitterju: Kako zasijati iz množice (Vir: Httpool blog)

Spletno nakupovanje je letos še posebej v razcvetu in po celem svetu ljudje uporabljajo internet kot še nikoli prej. Med tem ko se vse več podjetij seli na splet, narašča tudi število digitalnih oglaševalcev. Boj za pozornost kupcev pa postaja še zahtevnejši.

Še s tako neverjetno poslovno idejo in vrhunskimi izdelki, je težko dosegati rezultate, če ne izstopate, še posebej v okolju, kjer ljudje aktivno iščejo ponudbe. Leta 2019 je bila v obdobju črnega petka četrta najbolj iskana ključna beseda “Black Friday Ads”, torej ljudje aktivno iščejo oglase! (Vir: Printful). To je pomemben vpogled za vse, ki načrtujete oglaševanje v obdobju okoli črnega petka! Samo v juniju 2020 so maloprodajna spletna mesta po vsem svetu ustvarila skoraj 22 milijard obiskov. V prvi polovici leta je bil promet večji od vrhunca prometa v prazničnem času lani! TechCrunch ocenjuje, da je pandemija pospešila prehod na digitalno nakupovanje za približno pet let.

Najboljša platforma, na kateri dosežete radovedno občinstvo, je Twitter.

Twitter je imel v drugem četrtletju leta 2020, 186 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov. To število pa iz leta v leto narašča za 34%. Bolj kot uporabniki drugih družbenih omrežij, so ljudje na Twitterju, vključeni v pogovore in proaktivni pri odločanju. So raziskovalci in odprti za nove ideje, izdelke in ponudbe. Tako bo skoraj vsak uporabnik Twitterja (9 od 10) vplival na odločitev svojega družinskega člana ali prijatelja o tem, kaj kupiti. (Vir: Kantar, 2017)

Kaj je torej tisto, na kar morate biti še posebej pozorni, ko pripravljate oglaševalske kampanje za črni petek na Twitterju? Upoštevajte 4 korake, ki jih priporočata Httpool in Wise.Blue in si preberite več v njihovem blogu.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio