Izbor oglasov v oktobru
9. 11. 2020

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v oktobru

Dandanes je vedno težje prodreti skozi številna oglasna sporočila in doseči željeno ciljno skupino. Množica oglasov in ostalih oglasnih sporočil s katerimi se posameznik srečuje vsak dan, čedalje bolj ustvarja t. i. Ad Blindness (slepoto na oglase). Posledično vedno bolj v ospredje prihaja pomen kreativnosti, inovativnosti in iznajdljivosti, s pomočjo katerih oglasno sporočilo izstopa.  

Skozi poplavo oglasov, ki smo jih zasledili v mesecu oktobru, v nadaljevanju predstavljamo izbrane, ki so uspešno pritegnili našo pozornost, vam pa morda »ušli iz vidnega polja«.

Kampanjo "Rožnati oktober", kot mesec boja proti raku na dojkah, je leta 1992 ustanovila pokojna Evelyn H. Lauder z uvedbo ikoničnega roza traku.
Kampanjo "Rožnati oktober", kot mesec boja proti raku na dojkah, je leta 1992 ustanovila pokojna Evelyn H. Lauder z uvedbo ikoničnega roza traku.

Prva kampanja, ki je pritegnila našo pozornost, se močno oprijema meseca oktobra ali t. i. rožnatega oktobra. Mednarodni mesec osveščanja o raku dojk, zadeva nežnejši spol in prav zato je omenjena tematika ponovno prevzela vse komunikacijske kanale kozmetičnega podjetja Estée Lauder. Njihova kampanja za boj proti raku dojk, združuje in navdihuje ljudi po vsem svetu. Kampanjo je leta 1992 ustanovila pokojna Evelyn H. Lauder z uvedbo ikoničnega roza traku in je največji program družbenega vpliva družbe Estée Lauder.

Omenjeno podjetje je s pomočjo agencije Wunderman Thompson Argentina povabilo vplivneže in znane osebnosti, da delijo Instagram zgodbo, na kateri štejejo do 15 sekund. Namreč z dolžino Instagram zgodbe, je kampanja želela poudariti alarmno statistiko, da je vsakih 15 sekund diagnosticiran nov primer raka dojke.

Kampanja nas je očarala predvsem zaradi njenega namena. Svojih sredstev ni vložila v promocijo prodaje izdelkov, ampak je poslanstvo znamke definirala kot: ''Ustvariti svet brez raka dojke'' in v ospredje postavila družbeno odgovornost.

Podrobnosti o kampanji si lahko pogledate TUKAJ.

Video oglas znamke TK MAXX, se zabavno sklicuje na vplive, ki jih je povzročila epidemija korona virusa.
Video oglas znamke TK MAXX, se zabavno sklicuje na vplive, ki jih je povzročila epidemija korona virusa.

Drug kreativni presežek smo prepoznali v video oglasu znamke TK MAXX. Božični oglas je prav poseben, saj je zvezda oglasa koza ("Lil" Goat "), ki je oblečena v dizajnersko obleko. Oglas se zabavno sklicuje na vplive, ki jih je povzročila epidemija korona virusa. Njihovo sporočilo je zelo enostavno in sicer da si po ''težkem'' letu 2020, vsi zaslužijo, da se ta Božič počutijo posebno. Na živahen način želijo sporočiti, da letošnje leto ni bilo takšno kot smo si ga zamislili, ampak vseeno nam ostane še Božič – najlepši čas leta. TK MAXX se je osredotočila na varnost kupcev in osebja hkrati pa želi poudariti svojo neverjetno izbiro unikatnih daril po resnično dostopnih cenah.

Menimo, da se z oglasom ni težko poistovetiti, saj je inovativen, kreativen, predvsem pa nam ponudi nekoliko radostnega optimizma, ki je v trenutnih časih več kot potreben!

Podrobnosti o kampanji si lahko pogledate TUKAJ.

Tretja kreativna oblika digitalnega oglaševanja je izkoristila pojav "Podfasting". Podcasti so v zadnjih letih postali nadvse priljubljeni. Postali so tako rekoč ''vsakodnevni sogovornik'', ki nas motivira, zabava ali kratkočasi. Študije kažejo, da več kot 25 % ljudi posluša podcaste z višjo hitrostjo, da bi zaužili več vsebine hitreje, prav tako potrošniki pospešijo tudi oglase. To dejstvo je na zanimiv način izkoristilo svetovno investicijsko podjetje BNY Mellon.

Pokazati so želeli, da resnično "upoštevajo vse", in tako ustvarili oglas, ki neposredno nagovarja dobro obveščene ''super'' poslušalce. Posneli so 15-sekundni zvočni oglas, ki so ga upočasnili na 30 sekund in umestili v sredino podcasta The Economist's Money Talks. Tako so vsi, ki podcast poslušajo z dvojno hitrostjo, oglas slišali z običajno hitrostjo govora. Podjetje je tako iz preproste ideje ustvarilo nekaj kar vsekakor izstopa iz množice.

Podrobnosti kampanje si lahko ogledate TUKAJ.

O stanju kreative v digitalnem marketingu, nekaterih boljših kreativnih rešitvah in prihodnosti, smo se septembra 2020, pogovarjali v posebnem IAB webinarju z gosti: Jernej Špende, Ana Ivandić, Sara Mekinc in Denis Jakin. Celotni posnetek webinarja si lahko ogledate TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio