Prva kampanja, ki je pritegnila našo pozornost, se močno oprijema meseca oktobra ali t. i. rožnatega oktobra. Mednarodni mesec osveščanja o raku dojk, zadeva nežnejši spol in prav zato je omenjena tematika ponovno prevzela vse komunikacijske kanale kozmetičnega podjetja Estée Lauder. Njihova kampanja za boj proti raku dojk, združuje in navdihuje ljudi po vsem svetu. Kampanjo je leta 1992 ustanovila pokojna Evelyn H. Lauder z uvedbo ikoničnega roza traku in je največji program družbenega vpliva družbe Estée Lauder.
Omenjeno podjetje je s pomočjo agencije Wunderman Thompson Argentina povabilo vplivneže in znane osebnosti, da delijo Instagram zgodbo, na kateri štejejo do 15 sekund. Namreč z dolžino Instagram zgodbe, je kampanja želela poudariti alarmno statistiko, da je vsakih 15 sekund diagnosticiran nov primer raka dojke.
Kampanja nas je očarala predvsem zaradi njenega namena. Svojih sredstev ni vložila v promocijo prodaje izdelkov, ampak je poslanstvo znamke definirala kot: ''Ustvariti svet brez raka dojke'' in v ospredje postavila družbeno odgovornost.
Podrobnosti o kampanji si lahko pogledate TUKAJ.