5. 11. 2020

Avtomatizacija in personalizacija kreative?

Oglaševalci oziroma njihove blagovne znamke ustvarjajo več vsebine, kot kdajkoli prej. Glede na raziskavo, ki jo je izvedlo podjetje Forrester Consulting, tri četrtine oglaševalcev (77 %) trdi, da porabi za pripravo zanimivih vsebin več časa, kot pa bi si želeli. In dejstvo, da uporabniki pri oglasnih sporočilih iščejo raznolikost, relevantnost in dodano vrednost, se bo ta trend v prihodnje še stopnjeval. Drum in Celtra sta se na to temo pogovarjala z nekaterimi strokovnjaki marketinga azijsko-pacifiške regije.

S pandemijo koronavirusa, ki je še vedno v porastu, se veča tudi zahteva potrošnikov in kompleksnost priprave oglasnih sporočil. Od uporabe vedno novih kanalov, digitalnih platform, personalizacije, upoštevanja demografskih posebnosti pri nagovarjanju različnih ciljnih skupin, prilagajanja oglasnih sporočil lokalnim trgom, itd.

Personalizacija oglasnih sporočil je čedalje bolj v ospredju, saj si 60 % potrošnikov želi prejemati prav takšna sporočila. Vendar pa personalizacija oglaševalcem pozvroča kar nekaj preglavic, saj je potrebno upoštevati čedalje več parametrov pri osebnih nagovorih. Tudi tehnologija, ki omogoča lažjo personalizacijo, postaja čedalje bolj kompleksna, trg pa se vse hitreje razvija. Blagovne znamke, ki pošiljajo številna oglasna sporočila preko različnih kanalov, različnim ciljnim skupinam, na različnih lokacijah, se morajo odzivati vedno hitreje, kar pogosto vodi v slabšo kvaliteto oglasnih sporočil. V pomoč so lahko nekatere tehnološke rešitve, kot je avtomatizacija kreative, ki oglaševalcem prihrani čas, kreativnim oddelkom pa omogoča, da se osredotočajo na strateške in človeške elemente, pri pripravi vsebine.

Avtomatizacija uporabljena na pravi način sicer lahko poveča učinkovitost in sistematizira potek dela, ne more pa nadomestiti človeškega faktorja in to je sposobnost pripovedovanja zgodbe s svojimi oglasnimi sporočili. Kajti v ospredju vsake blagovne znamke in njenih sporočil, bi morala biti zgodba, ki svojega uporabnika postavlja v samo osrčje.

Posnetek kratkega pogovora na voljo TUKAJ.

 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio