IAB Europe: Vodič Digitalnega audio oglaševanja
27. 11. 2020

Priložnosti, ki jih ponuja digitalno audio oglaševanje

IAB Europe: Vodič Digitalnega audio oglaševanja
IAB Europe: Vodič Digitalnega audio oglaševanja

Vodič po digitalnem audio oglaševanju, ki ga je v novembru pripravil IAB Europe, je delo posebne delovne skupine za znamčenje, s ciljem pomagati oglaševalcem in agencijam prepoznati številne priložnosti, ki jih prinaša digitalno audio oglaševanje. Vsebuje dogovorjene definicije digitalne audio komunikacije, pregled evropskega trga, najboljše prakse oglasnih kampanj in pregled oglasnih formatov. Izpostavlja pa tudi nekatere izzive, ki jih bo potrebno nasloviti za doseganje resnično optimalnih rezultatov.

V preteklem desetletju se je svet audio komunikacij precej spremenil. Z razmahom interneta in tehnologije, lahko uporabnik do audio vsebin dostopaja kjerkoli, kadarkoli in na različne načine, od poslušanja radia na spletu, glasebnih platform, do različnih podcastov. Za razliko od ostalih medijev, so lahko audio vsebine vedno “pri roki”, na potovanjih, ob delu, rekreaciji ali sproščanju. To oglaševalcem ponuja izjemno priložnost dostopa do prave angažirane ciljne skupine. Zato je po mnenju nekaterih strokovnjakov digitalne audio industrije, audio komunikacija dosegla mejnik, kjer je ključnega pomena dobro poznavanje tega področja, kako velik je sploh trga, katere priložnosti ponuja in kako najbolje izkoristiti investicije.

IAB Europe je napovedal, da bo trg evropskega digitalnega audio oglaševanja, do leta 2023 dosegel 1.5 milijarde evrov. Bo pa potrebno sodelovanje in poglobljen pristop do razumevanja, na strani vseh deležnikov te industrije. Nasloviti bo potrebno tudi nekatere ovire, od izvedbe programatičnega zakupa za audio oglaševanje, analitike, do izobraževanja na področju merjenja učinkovitosti digitalnega audio oglaševanja. In IAB Europe Vodič je vsekakor prvi korak na tej poti.

Vodič si lahko v celoti ogledate TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio