Httpool: Nasveti za osnovno in napredno oglaševanje
30. 11. 2020

Kako zablesteti na Facebooku v prazničnem času?

Več kot 200 milijonov podjetij vsak mesec uporablja Facebookova orodja za komunikacijo s svojimi strankami.
Več kot 200 milijonov podjetij vsak mesec uporablja Facebookova orodja za komunikacijo s svojimi strankami.
Najpogostejši problemi FB božičnih oglasov.
Najpogostejši problemi FB božičnih oglasov.
5 enostavnih korakov za obvladovanje komunikacije.
5 enostavnih korakov za obvladovanje komunikacije.

MediaPost predvideva, da bo 56% kupcev v praznični sezoni za darila zapravilo manj denarja kot v prejšnjih letih, hkrati pa bo kar 66% ljudi nakupovalo preko spleta. Ali bosta ta dva trenda uspela uravnotežiti božično nakupovanje, še ni znano. Jasno pa je, da digitalno oglaševanje še naprej ostaja ključ do uspeha v letošnji praznični nakupovalni sezoni.

Facebook aplikacije so virtualni dom za več kot 3,21 milijarde ljudi po vsem svetu. Postale so ogromen del našega življenja, in samo na WhatsAppu si dnevno izmenjamo preko sto milijard sporočil. Več kot 200 milijonov podjetij vsak mesec uporablja Facebookova orodja za komunikacijo s svojimi strankami.

Da v prazničnem času , bili vaši oglasi kar najbolj uspešni, so pri Httpoolu pripravili nekaj nasvetov za osnovno in napredno oglaševanje na tej globalni platformi.


Osnovna raven: Bolje pozno kot nikoli.

  • Zmanjšajte trenje. Poskrbite, da boste omogočili nemoteno nakupovalno izkušnjo. Nihče ne želi videti, da bi kupci zaradi premajhne velikosti črk ali počasnega nalaganja spletne trgovine opusti košarico. Osredotočite se na mobilne naprave in se pridružite 18% podjetij, ki tam ponujajo nemoteno nakupovalno izkušnjo.
  • Naj bo nakupovanje preprosto. Eksperimentirajte z novimi Facebookovimi možnostmi, kot so uporaba Instagram Shoppinga, Marketplaca in Facebook Shopov. Prepričajte se, da ste pravilno pripravili Facebook pixel, SDK in API na strani strežnika ter da ste vključili pretvorbe brez povezave. Kupcem dovolite, da kupujejo, kar hočejo, kjer hočejo, kadar hočejo.
  • Poskrbite za hitro in enostavno komunikacijo. Omogočite sporočanje za takojšnje pogovore prek Messengerja ali WhatsAppa.

Profi raven: Power orodja in novo občinstvo

V težkih okoliščinah ljudje iščejo preproste načine, da bi ostali pozitivni in se nagradili s "cenovno ugodnim razkošjem". Pojem samoobdarovanja je nov in pomemben trend za digitalne oglase. Na primer na Kitajskem se je prodaja kozmetike za oči od sredine februarja 2020 naprej povečevala za 150% na mesec. Podobno se je v Franciji prodaja luksuznega mila za roke v tednu 16. marca 2020 povečala za 800%. Poleg tega je Zalando poročal, da so se nakupi izdelkov za samooskrbo, kot so izdelki za nego kože, nohtov in las, povečali za 300%. Izkoristite to novo publiko tudi v svojih božičnih oglaševalskih kampanjah.

Uporaba taktik Power5 na Facebooku pa vas bo povzdignile na čisto novo raven: 

  • Uporabite samodejno ujemanje (Auto Advanced Matching), da natančneje določite izvor konverzij in izboljšate uspešnost oglasov.
  • Poenostavite strukturo računa, da boste lahko optimizirali v realnem času. Uporabite Facebookovo strojno učenje za samodejno preizkušanje kreativnih funkcij in umestitev oglasov za najboljše rezultate.
  • Uporabite optimizacijo budžetov, ki oglaševalcem omogoča izboljšanje donosnosti naložbe in samodejno razporejanje porabe med najuspešnejše oglase v realnem času. Preprosto nastavite osrednji budžet kampanje za optimizacijo v vseh sklopih oglasov, s čimer boste povečali njeno stroškovno in časovno učinkovitost.
  • Izkoristite samodejne umestitve (Automatic Placements), ki vam omogočajo, da z enim naborom oglasov dosežete ciljno skupino prek vseh ustreznih umestitev. Facebook bo dodatno optimiziral oglaševalske akcije in tako zagotovil nižjo ceno na rezultat na različnih umestitvah.
  • Odločite se za dinamične oglase in za samodejno prikazovanje oglasov določenih izdelkov ustrezni ciljni skupini. Ti se distribuirajo na podlagi zanimanja, izraženega na vašem spletnem mestu, v aplikacijah ali drugje na internetu.

 Epska raven: izkoristite Q5

Ta nov koncept petega četrtletja je obdobje, ki traja od 22. decembra do začetka leta 2021. To je čas, ko se oglaševalska tekma začne upočasnjevati, kar pomeni nižje povprečne cene CPM in CPA. Peto četrtletje je pomembno in zelo dragoceno za tiste, ki znajo izkoristijo to priložnost, izboljšajo strategije in razširijo svoj glas. V tem obdobju imajo ljudje več prostega časa za preživljanje na spletu. In seveda ne pozabimo na Božička, ki marsikateremu prinese tudi novo pametno napravo, ki jo je potrebno do potankosti raziskati.

V letošnjem Covid-19 božičnem času torej načrtujte svoje kampanje tako, da zajamejo tudi priložnosti, ki jih nudi peto četrtletje. 

Več informacij in nasvetov lahko najdete TUKAJ

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio