Izbor oglasov v novembru
7. 12. 2020

Kreativnost v oglaševanju 2.del: Izbor oglasov v novembru

"Ta Božič nas nič ne more ločiti", ganljiv oglas portugalske blagovne znamke NOS.
"Ta Božič nas nič ne more ločiti", ganljiv oglas portugalske blagovne znamke NOS.
Domiselna uporaba glasbenih prazničnih vložkov naredi oglas Deliveroo prav poseben.
Domiselna uporaba glasbenih prazničnih vložkov naredi oglas Deliveroo prav poseben.
Oglas Papa John's so pripravili kar zaposleni.
Oglas Papa John's so pripravili kar zaposleni.
Parcelforce Worldwide ostaja zaneslij partner kljub težkim časom.
Parcelforce Worldwide ostaja zaneslij partner kljub težkim časom.

S koncem meseca novembra smo vstopili v zadnji mesec leta in z njim tudi v praznično vzdušje. Letos smo prav vsi, s še večjim veseljem kot prejšnje leta, vstopili v decembrski utrip. To priložnost, so prav tako izkoristile blagovne znamke. Vzdušje meseca, ki se je komaj dobro začel, so slednje učinkovito izpostavile že v mesecu novembru in s pomočjo digitalnih oglasov širile praznično veselje.

Prav zato smo se odločili v mesecu novembru iskati kreativnost v božičnih oglasih in oglasih, ki so tako ali drugače povezani z ljubeznijo in veseljem ob praznikih.

Enega izmed bolj ganljivih oglasov ta mesec, je pripravila portugalska telekomunikacijska blagovna znamka NOS. Kratka zgodba napolnjena s čustvi je ob končnem zapisu: "Ta Božič nas nič ne more ločiti", ganljiva predvsem zato, ker izpostavlja dejstvo, da milijone starih staršev ta Božič ne bo videlo svojih vnukov. Realen odsev trenutne situacije, s katero se lahko vsi poistovetimo, v nas prebudi globoka čustva, hkrati pa nam ponudi optimistično rešitev, da kljub vsemu lahko ostanemo ''skupaj''.

V nadaljevanju izpostavljemo še tri oglase, podjetij za dostavo. Naj si gre za hrano ali kaj drugega, spletno naročanje in dostava je v letošnjem letu, zaradi zaprtja restavracij in trgovin, pridobila pomembno vlogo v vsakdanjem življenju potrošnikov.

Blagovna znamka Deliveroo z oglasno kampanjo "Christmas is on'' poudarja, da bo ne glede na negotovost, ki nas čaka v prihodnjih nekaj mesecih, Deliveroo tu, da bo poskrbel za Božič, ki bo ljudi združil ob hrani in širil praznično vzdušje. V skladu s kampanjo, Deliveroo novembra in decembra, svojim kupcem ponuja povsem nov praznični meni in z njim tudi ekskluzivne jedi, ki so na voljo v omejenem času. Oglas je s pomočjo domiselnega prazničnega ''ding-donga'' in z melodijo znane božične pesmi, kreativno poživil praznično sezono, polno slastnih dostav.

Drugemu izmed dostavljavcev, pa je v enem oglasu, uspelo združiti praznični navdih z družbeno odgovornim delovanjem znamke. Papa John's je tako uspešno odkril bistvo Božiča in se poistovetil z njegovim najpomembnejšim sporočilom – dobro se z dobrim vrača.

V prizadevanju za ozaveščanje in podporo dveh najpogostejših težav, s katerima se trenutno sooča Velika Britanija, lakote in brezdomstva, je Papa John's predstavil svojo kampanjo s sloganom "Daj več ta Božič". Enostaven, a vseeno unikaten oglas, so pripravili zaposleni in s tem omogočili, da se del marketinškega proračuna porabi v dobre namene. Denar, ki bi ga sicer porabili za kreativno zasnovo in druge podukcijske stroške, so v slogu radodarnosti podarili. Menimo, da je oglas, kljub nizkim stroškom popolnoma uspel.

Tretje podjetje, ki skrbi za dostavo, je izkoristilo praznično obdobje ter izrazilo hvaležnost svojim zaposlenim. Tako so praznični oglas posvetili prav njim. Parcelforce Worldwide v svojem božičnem oglasu ''Delivering With Care'' poudarja svojo vlogo pri dostavi paketov vseh velikosti, potrošnikom v  Veliki Britaniji in širše in izpostavlja, da kljub težkim časom ostajajo zanesljiv partner.

Jasno je, da je večina blagovnih znamk v oglaševanju že »zajahala« val prazničnega vzdušja. Svojo krativnost so iskali v čustvenih trenutkih, ki jih črpajo iz realnosti. Kako uspešni so bili pri tem, bomo izvedeli v prihodnjih mesecih.

Za vse, ki so vas zgornji oglasi navdušili, prilagamo še nekaj decembrskih oglasov, ki širijo veselje.

https://www.thedrum.com/creative-works/project/grey-verycouk-christmas-very-moment

https://www.thedrum.com/creative-works/project/portal-facebook-tbwa-ian-wright-family

https://www.thedrum.com/creative-works/project/friendly-giants-notonthehighstreetcom-the-magic-small-things

https://www.thedrum.com/creative-works/project/karmarama-lidl-christmas-you-can-believe-0

https://www.thedrum.com/creative-works/project/elvis-walkers-sausage-caroll

https://www.thedrum.com/creative-works/project/adameveddb-great-ormond-street-hospital-home-christmas


© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio