Izbor oglasov v decembru
7. 1. 2021

Kreativnost v oglaševanju 3.del: Izbor oglasov v decembru

"Great Moments 2020" nas opominja da leto 2020 le ni bilo popolnoma slabo.
"Great Moments 2020" nas opominja da leto 2020 le ni bilo popolnoma slabo.
"Background of Support" si lahko naložite kot ozadje za video klice.
"Background of Support" si lahko naložite kot ozadje za video klice.
''Imagine" gledalce postavi v kožo ljudi, ki jih med zapiranjem prizadene demenca.
''Imagine" gledalce postavi v kožo ljudi, ki jih med zapiranjem prizadene demenca.

Leto 2020 nam je prineslo veliko izzivov, postavilo nekaj ovir, hkrati pa za vedno spremenilo mišljenje in aktivnosti potrošnikov. Kljub temu pa se je v letu 2020 zgodilo kar nekaj izjemnih stvari na katere ne smemo pozabiti. Prav na to nas opozarja oglas Mobiquity z naslovom Great Moments 2020. Slednji je v oglasu kreativno izpostavil nekaj neverjetnih vrhuncev tega leta z namenom, da ustvari ''digitalni spomenik'' in širi pozitivno mišljenje v javnosti.  

V mesecu decembru pa se je začelo tudi širše ozaveščanje javnosti o nasilju doma. Namreč mnoge ženske, ki trpijo zaradi zlorabe, se poskušajo prebiti skozi božično obdobje zaradi svojih otrok in širše družine. Skupni vpliv pandemije in praznične sezone, pa lahko obstoječo zlorabo še poslabšata.

Tematika se je razvnela že avgusta po objavi poročila s strani Women’s Aid , ki je razkrilo, da je 61 % žensk, ki trpijo za zlorabo in izolacijo, trdilo, da se je zloraba poslabšala po prvem ''valu'' virusa. Prav tako pa ima večina žrtev občutek, da zaradi vpliva pandemije ne more pobegniti od nasilja.

Engine Creative je svojo kampanjo za ozaveščanje zgoraj omenjene tematike, razširila skozi subtilen in vpliven oglas. Slednji prikazuje, da se je ženskam v nasilnih odnosih drastično zmanjšala vsaka možnost, da se umaknejo stran od partnerja, tudi za nekaj ur med zaporami Covid 19. V oglasu so prikazali, kako pomembno je lahko nekaj tako preprostega, kot je potovanje v supermarket, ki ponuja neprecenljiv oddih od zlorabe doma. Zapis "Za tisoče žensk in otrok je zdaj dom vse prej kot varen.", ki se prikaže ob koncu oglasa, tako res učinkovito zaobjame celotno sporočilo in gledalce usmeri v razmislek.

Drugo kampanjo ozaveščanja o enaki tematiki, je ustvaril BBH, ki je s preprosto, a močno zamislijo pretvoril ozadja videokonference v prostore za donacije. Z desetimi milijoni video klicev, ki se dogajajo vsak dan, sta BBH in Refuge izkoristila ta prezrti medijski kanal, da bi povečala podporo tistim, ki jo najbolj potrebujejo. ''Background of Support" lahko vsakdo prenese in uporabi kot ozadje za svoje video klice ter tako pokaže podporo za Refuge. Ozadje vsebuje močno statistiko o številu žensk, ki vsako leto trpijo za zlorabo, glede na minute, ki so porabljene za video klice, in QR kodo, ki gledalce spodbuja, da podprejo zatočišče in pomagajo zbirati sredstva v tem kritičnem času.

Oglas z uporabo kombinacije zvezdnikov in navijačev, ki pojasnjujejo novo funkcijo zbiranja sredstev in kako se lahko javnost vključi, krepi sporočilo, da se lahko zlorabe v družini zgodijo ženskam iz vseh družbenih slojev. S tem preprostim ukrepom želijo povečati ozaveščenost in sredstva, ki jih potrebujejo, da lahko ustvarijo spremembo v življenjih mnogih žensk.

Vpliv Covida 19, pa sega še dlje, na področje, ki če ga ne doživljate iz prve roke, lažje spregledate. Namreč na stotine tisoč ljudi z demenco, se je skozi težko preteklo obdobje trudilo razumeti, zakaj so jih ljubljeni prenehali obiskovati ali zakaj so negovalci nosili maske. Močan vpliv virusa, ki je dosegel le tiste, ki so posledice močno občutili. Posledično je tudi sledečo kampanjo zasnoval kreativni direktor Sean Cullen, ki je podporo izkazoval svoji materi z demenco, v sodelovanju z Alzheimerjevo družbo. Omenjeni želijo pomagati drugim v enakih razmerah in javnost ozavestiti kako težka je resničnost karantene.

''Imagine" gledalce postavi v kožo ljudi, ki jih med zapiranjem prizadene demenca. Prikazuje njihovo bitko, da bi ohranili življenjske spretnosti, ki jih potrebujejo, da ostanejo neodvisni. Oglas je učinkovito prikazal strah, da bi lahko pogovor z drugimi za nekatere pomenil pozabo, kako to narediti za vedno.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio