Izbor oglasov v januarju
1. 2. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu januarju

Tipkarsko napako v vabilu, spretno izkoristila agencija The Unicorn.
Tipkarsko napako v vabilu, spretno izkoristila agencija The Unicorn.
"Not every other car" ali Dacia je drugačna od ostalih avtomobilov.
"Not every other car" ali Dacia je drugačna od ostalih avtomobilov.

Z mesecem januarjem vstopamo v novo leto – leto polno novih priložnosti in pričakovanj. Ponovno smo si zastavili cilje in upamo, da pri tem niste pozabili na vsaj kanček kreativnosti.

Primer prvega kreativnega oglasa je odličen primer dobro izkoriščene priložnosti. Ta se je ponudila ob podelitvi The Webby Awards (nagrade za odličnost na spletu), ki jo je znala spretno in učinkovio izkoristiti agencija The Unicorn. Na vabilu za podelitev nagrad, ki se je sicer odvijala na spletu, je prišlo do tipkarske napake v povezavi - namesto WebbysFromHome.com, se je zapis glasil WebbysFomHome.com. Agencija je v petih minutah zakupila domeno WebbysFomHome in tako ob vsakem kliku, preusmerila povabljene na svoje spletno mesto. The Unicorn je prejel Webby nagrado in samo v enem dnevu povečal obisk svojega spletnega mesta theunicorn.dk, iz 30 na 3121. Ta enostaven in kreativen trik so poimenovali: The Great Webby Hack. V minimalističnem oglasu vztrajno ohranjajo naše zanimanje in nas hkrati na zabaven način spodbujajo k večji iznajdljivosti.

Da razmišlja drugače, je v svojem novem oglasu dokazala tudi Dacia, ki je na družbenih omrežjih lansirala kampanjo ''Brez nesmislov'' in tako predstavila nadgradnjo modelov, ki prihajata na trg v letu 2021 - Dacia Sandero in Dacia Sandero Stepway. Njihova kampanja ''Not every other car'' je za izhodišče izkoristila oglase konkurence. Na zabaven način je prikazala, kako konkurenčne blagovne znamke pridobivajo pozornost potrošnikov in se hkrati distancirala od njih, s svojim drugačnim pristopom.

Kot zadnji kreativni oglas meseca januarja, predstavljamo vsem že dobro poznano kampanjo ''The Man Your Man Could Smell Like'' v lasti znamke Old Spice. Minilo je namreč že več kot desetletje, odkar nas je Isaiah Mustafa očaral s svojim šarmom, s katerim še kar nadaljuje.

Video oglas, ki je nastal pod okriljem neodvisne kreativne agencije Isobel, se je za razliko od prejšnjih oglasov, osredotočil na igralce video iger. Znamka je vpliv Covid-19 in zapiranje v domove, izkoristila in v oglasu predstavila animirano različico predstavnika znamke, ki potuje med igralnimi svetovi. Odlikuje ga zadnji vonj Old Spice znamke - Captain. Malo drugačen, a kljub temu še vedno zanimiv oglas, bo promoviran v mobilnih igrah in na YouTubu.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio