Izbor oglasov v februarju
3. 3. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v februarju

Greenies ve kaj je dobro za vašega psa.
Greenies ve kaj je dobro za vašega psa.
Zalando ponuja boljši način, kako se ločiti od stvari svojega bivšega partnerja.
Zalando ponuja boljši način, kako se ločiti od stvari svojega bivšega partnerja.

V mesecu februarju smo ponovno ujeli val kreativnosti in se navdušili nad kar nekaj idejami tujih in slovenskih oglaševalcev. Novi ustvarjalni digitalni oglasi, vas tudi ta mesec ne bodo razočarali. Naročite se na naš e-novičnik in s tem pridobite dostop do celotnega izbora oglasov, spodaj pa poglejte s čim so nas prepričali oglaševalci treh izbranih oglasov ta mesec.

Prvi oglas, ki nas je navdušil in nasmejal, prikazuje nespremenljivo naravo psov. Greenies je s kreativno pomočjo podjetja adam&eveDDB ustvaril oglas, ki v 15 sekundah nasmeji vsakogar. Na preprost in duhovit način prikaže, da psi ne vedo kaj je dobro za njih, zato je dobro (in priporočljivo), da to vedo njihovi lastniki.

Tudi drugi oglas je na domiseln način izkoristil Valentinovo. Prekinitev zveze s partnerjem in slovo od stvari, ki še dolgo ostajajo v omari, obujajo tako dobre kot slabe spomine. Zalando je letošnje Valentinovo izkoristil in ga prikazal kot idealno priložnost, da se stvarem ponudi drugo življenje. Skozi serijo video oglasov, prikaže kaj junaki pod vplivom čustev, naredijo z oblačili svojih nekdanjih partnerjev, hkrati pa ponudi možnost podaljšanja življenja oblačil in podpre ekološko prijazno delovanje, katerega vodi načelo 'krožnosti'. Glavni cilj kampanje je potrošnike spodbuditi k bolj zavestnim odločitvam.  

Znamka Sharpie predstavlja naš tretji kreativni oglas meseca februarja. Slednja se sklicuje na dejstvo, da so ljudje v letu 2020 za iskanje in uporabo receptov, v večji meri uporabljali digitalne naprave, kot pa tisk. 'The Recipe Highlighter' uporabnikom omogoča lažji in hitrejši pregled kul receptov  z zaznavanjem relevantne vsebine ter časovnim označevalnikom na You Tube oglasih (You Tube timestamp). Tako se uporabnik lahko hitro premika mimo nekaterih manj pomembnih vsebin, do ključnih informacij recepta, ki si jih lahko označi in podčrta. Ponovno, hitra in enostavna rešitev, ki nam lajša vsakodnevna opravila.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio