TikTok Akademija, ki je bila ustanovljena s strani TikToka na Poljskem, je namenjena izbranim marketinškim partnerjem in agencijam, da jim tako preko spletnih izobraževanj omogoči vpogled v platformo in z njimi deli dobre oglaševalske prakse. Prvo pilotno izobraževanje je že potekalo in Httpoolovi strokovnjaki v Evropi so ga tudi uspešno opravili. Tako so prvi na svetu, ki se lahko pohvalijo s tovrstno diplomo. Sicer se uradno, na globalni ravni, TikTok Akademija začenja to poletje.
»Ponosni smo, da smo ob TikToku, ko se hitro razvija v eno najbolj priljubljenih platform«, je komentiral Aljoša Jenko, CEO Httpoola in dodal; »Httpool je prvi partner, ki se je udeležil TikTok Akademije in tako s pomočjo ekskluzivnih vpogledov in usposabljanja krepi znanje naših strokovnjakov. S tem omogočamo dodatno podporo oglaševalcem pri njihovemu ustvarjanju na TikToku ter pri doseganju poslovnih rezultatov.«
Po besedah generalne direktorice TikToka za Poljsko in Srednjo Evropo, Sylwia Chada; »TikTok Akademija postavlja partnerje v središče in tako ne zagotavlja le strokovnih delavnic, temveč tudi prilagojen pristop, s katerim oglaševalce izobrazi v TikTok strokovnjake.«
Cilj programa je udeležencem zagotoviti znanje in sposobnosti, da se razvijejo v TikTok strokovnjake. Med srečanji bodo udeleženci imeli priložnost izvedeti ne samo, kako pripraviti kampanjo na TikTok-u, ampak tudi, kako kar najbolje izkoristiti samo platformo. Program zagotavlja izčrpno znanje, ki ga neposredno posreduje ekipa TikTok in pokriva različna področja platforme, vključno z »brand safety«, najboljšimi kreativnimi praksami, pregledom izdelkov in uporabo, pa tudi študije primerov in pregled oglasov.