Izbor oglasov marec-april
5. 5. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu marcu in aprilu

Oglas Bhima Jewellery nas popelje po poti transformacije.
Oglas Bhima Jewellery nas popelje po poti transformacije.
Oglas "Extraordinary Awaits" nas vabi ko ponovnemu odkrivanju sebe.
Oglas "Extraordinary Awaits" nas vabi ko ponovnemu odkrivanju sebe.

Po dolgih hladnih mesecih smo končno pričakali pomlad in z njo tudi nov val kreativnosti. Pri tem nas je nekaj oglasov še posebej navdušilo.

Prvi kreativni oglas nas je prepričal s predstavitvijo življenja, pri katerem so vse odločitve lahke in uresničljive še v istem trenutku. Vse vrste kave znamke Taylors of Harrogate so namreč poimenovane čisto preprosto (Latte, Espresso, Cafetière) in tako razumljive vsakemu potrošniku. Oglas nas tako popelje skozi zabavno sanjarjenje ženske srednjih let, ki se zaradi enostavnega naziva kave sprašuje: »Kaj, če bi bilo vse tako preprosto?«. Med drugim se poroči s poštarjem, zmaga v kvizu in postane morski bič. Na koncu pa se oglas zaključi s sloganom, da je dobra kava narejena preprosto. Oglas je tako vseskozi  prikazan na humoren način z zavedanjem, da življenje v resnici ni preprosto in nam bo zato v tolažbo, vsaj preprosto ime kave.

Glede na to, da je bilo zadnje leto, zaradi pandemije polno mešanih občutkov, nas oglas "Extraordinary Awaits", podjetja Not on the Highstreet, vabi k ponovnemu odkrivanju sebe. S pomočjo raznih izdelkov in dekoracije za dom, vrt ter hrano in pijačo nas popeljejo skozi celotno leto v času epidemije. Pri tem pa nas vseskozi bodrijo naj ponovno vzpostavimo medsebojne vezi, začnemo z novimi hobiji in tako ohranimo strast do življenja. Z razumevanjem trenutnih razmer in empatičnostjo same kampanje, skušajo v nas ponovno vzbuditi občutke veselja in pomembnosti jaza.

Tretji oglas, ki vam ga predstavljamo pa se nanaša na nakit, ki pa ni namenjen le ženskam. Kampanja znamke Bhima Jewellery nam tako prikazuje dečka, ki se odloči spremeniti spol, pri tem pa jo podpira celotna družina in okolje ter tako postane srečna ženska. Nakit je prikazan le kot del pripovedi kampanje, v ospredju pa je predvsem vera v svet poln ljubezni in sprejemanja. Oglas tako povezuje ljudi in jih vabi, da si nadenejo nakit, ne glede na spol in družbene norme.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio