Izbor oglasov maj
31. 5. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu maju

"Cure the care system" ozavešča o demenci in pomaga ljudem ter njihovim oskrbovalcem v vsakdanjem življenju.
"Cure the care system" ozavešča o demenci in pomaga ljudem ter njihovim oskrbovalcem v vsakdanjem življenju.
" The Uncomfortable Truth" na komičen način prikaže stereotipe o seksu.
" The Uncomfortable Truth" na komičen način prikaže stereotipe o seksu.

Mesec maj oziroma mesec ljubezni je bil mnogim v navdih pri pripravi izvirnih oglasov. Prav vsi izbrani oglasi, namreč predstavljajo ljubezen v najrazličnejših oblikah, predvsem pa stremijo k ljubezni do sebe in drugih.

Prvi izmed oglasov predstavlja neprijetne resnice v zvezi s spolnostjo pri ženskah. Kampanja  The Uncomfortable Truth zajema štiri težave, ki jih lahko enostavno rešimo z lubrikantom, znamke Durex. Na komičen način tako prikažejo stereotipe o seksu, ki nam ga predstavljajo mediji in posledično tudi sramovanje žensk zaradi nedoseganja določenih občutkov. Z oglasom pa želijo spodbuditi ženske, da so v zvezi s spolnostjo vedno iskrene do sebe in pri tem le uživajo.

Že majhna pozornost, lahko nekomu veliko pomeni. Kampanja "Level Up Your Support Skills" poskuša s spodbujanjem pozitivnega razmišljanja in vztrajnostjo, širiti dobro voljo, s tem pa tudi ljubezen. Neprofitna organizacija Jack.org, ki se ukvarja z duševnim zdravjem mladih, tako predstavlja kratke videe, v katerih poskuša mladim predstaviti, da lahko že z na videz majhnimi gestami - poslušanjem in prijazno besedo, pomagajo sovrstnikom v težavah. Sporočilo so jim poskušali približati v stilu igranja videoigric, kjer s prijazno besedo osvojiji cilj in tako »uspešno opravijo misijo«. Tako želijo opogumiti ljudi, da že z majhnimi gestami širijo dobro voljo in manjšujejo možnost težjih duševnih stisk.

Tretja kampanja z naslovom "Cure the care system" pa prikazuje močno medsebojno ljubezen moža in njegove žene v skupnem boju z Alzheimerjevo boleznijo. Društvo Alzheimer's Society je dobrodelna organizacija, ki ozavešča o demenci in pomaga ljudem ter njihovim oskrbovalcem v vsakdanjem življenju. Oglas predstavlja čustveno zgodbo starejšega para pri katerem mož zboli za demenco, žena pa mu ves čas stoji ob strani, mu pomaga in skrbi za njega. S kampanjo so želeli opozoriti na problem ljudi, ki so zaradi bolezni bližnjega tudi sami »morali« pozabiti na svoje življenje in se popolnoma podredili pomoči drugim. Brez ustrezne socialne oskrbe, demenca vodi v duševne stiske tudi ljudi, ki skrbijo za svojce. Oglas se zaključi s pomenljivim sporočilom: »Brez podpore, demenca zahteva več kot eno življenje.«

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio