Izbor oglasov junij
30. 6. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu juniju

Blagovna znamka Space NK poudarja, da si je potrebno vzeti čas zase.
Blagovna znamka Space NK poudarja, da si je potrebno vzeti čas zase.
Blagovna znamka Vanish nam na zabaven način prikaže, kaj se lahko zgodi, če ne čistimo redno preprog.
Blagovna znamka Vanish nam na zabaven način prikaže, kaj se lahko zgodi, če ne čistimo redno preprog.

Mesec junij je v znamenju poletja, visokih temperatur in iskanja osvežitve. Tako so tudi nekateri oglasi poskrbeli za pravo osvežitev s kreativnostjo, ki nas vabijo k njihovemu ogledu.

Primer prvega kreativnega oglasa se nanaša na blagovno znamko Space NK, ki skrbi za promocijo in prodajo luksuznih izdelkov za nego kože. V kampanji z naslovom This is your beauty Space NK prikazuje različne ljudi, ki si vzamejo čas zase in tako poskrbijo za svoje dobro počutje. Pri tem oglas poudarja, da je lepota za vsakega posameznika drugačna in skrb za njo tako ni omejena le na en sam prostor. Vsak človek tako lahko med vsakdanjimi opravili skrbi zase s pomočjo lepotnih izdelkov, ne glede na to, kaj počne in kje se nahaja. Z različnimi ljudmi skušajo doseči kar najširšo publiko in jim približati produkte, ki so namenjeni prav njim.

Primer drugega kreativnega oglasa prikazuje družino, ki ima fobijo pred preprogami. Vanish (Carpetphobia) predstavlja kampanjo, ki na komičen način prikazuje običajen dan družine, kjer njihovi člani iščejo načine, kako se izogniti preprogi. Tako v oglasu vidimo očeta, ki se drži za omaro in dekle, ki si čevlje zavije s plastičnimi vrečkami, da se le-ti ne bi umazali pri stiku s preprogo. Z oglasom želijo ljudi ozavestiti o pogosto zanemarjenih preprogah, pri katerih ni dovolj samo sesanje, ampak jih je potrebno tudi globinsko očistiti.

Primer tretjega kreativnega oglasa združuje popularno glasbo, Sun is shining, Axwell & Ingrosso ter inovativne električne čolne, švedske blagovne znamke X Shore. V oglasu lahko spremljamo prijatelje, ki plujejo z električnim čolnom ob sončnem zahodu. Poudarek oglasa je na trajnostnih in okolju prijaznih materialih, brez škodljivega hrupa in izpustov. Tako lahko brez slabe vesti uživamo v tehnološki dovršenosti čolna in prelepi naravi, v družbi prijateljev.

 

 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio