Izbor oglasov julij
27. 7. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu juliju

Oglas Nordgreen »Never stop giving« izpostavlja dobre plati epidemije COVID-19.
Oglas Nordgreen »Never stop giving« izpostavlja dobre plati epidemije COVID-19.
Oglas za aplikacijo BetterMe "Vow to Myself" želi ozavestiti ljudi o vseh plateh zdravega življenja.
Oglas za aplikacijo BetterMe "Vow to Myself" želi ozavestiti ljudi o vseh plateh zdravega življenja.

Mesec julij je za veliko ljudi tudi mesec počitka in dopustov, ko lahko razmislijo o stvareh, ki sem jim dogajajo v življenju. Marsikdo tako razmišlja o spremenjeni situaciji, ki jo je povzročila epidemija Covid-19, vendar pa je bilo veliko ljudem težko že pred tem zaradi bolezni ali samo nesprejetosti v družbi. O tem vam predstavljamo tri digitalne kreativne oglase iz preteklega meseca, ki poskušajo z optimizmom gledati v prihodnost vsakega posameznika, ne glede na njegovo stisko.

Prvi kreativni oglas, ki ga izpostavljamo je oglas Channela  4, ki oglašuje paraolimpijske igre v Tokiu 2020 z naslovom Super. Human.. V njem so predstavljeni paraolimpijski tekmovalci, ki se vsakodnevno srečujejo s težavami v okolju, ki ni prilagojeno njihovim potrebam. Poleg tega zaradi odrinjenosti družbe, pogosto občutijo tesnobo in osamljenost. Kljub temu pa imajo, tako kot vsi ostali športniki, predvsem močno voljo, vztrajnost in odločnost, ki so mnogokrat ključ do uspeha. S kampanjo tako niso želeli približati gledalcem le paraolimpijskih iger, temveč tudi ambicioznost takih ljudi, ki si jo marsikateri »navaden« človek lahko le želi.

Drugi kreativni oglas pa se nanaša na družbeni trend zdravega življenja, ki med drugim spodbuja zdravo prehrano in vsakodnevno telovadbo. Aplikacija BetterMe, želi s kampanjo Vow to myself, ozavestiti ljudi o normalnih in pogostih težav glede doseganja ciljev zdravega načina življenja. Tako aplikacija s pozitivnim pristopom, vodi posameznika tudi v dnevih, ko si bolj želi hitre prehrane, sladkorja in ko se mu ne ljubi telovaditi. S tem želi namreč doseči, da ljudje sprejmejo samega sebe, kar pa je bistveno za dosego vseh nadaljnjih ciljev.

Tretji kreativni oglas znamke Nordgreen »Never stop giving«, pa ljudem skuša prikazati dobre plati Covida-19 in hvaležnost za obdobje po koncu epidemije, ko še toliko bolj cenimo pomen medčloveških odnosov. Kampnja prikazuje čutne prizore ljudi med epidemijo, zaradi katere so se prej za marsikoga samoumevni procesi, sedaj ustavili. Prav tako so se spremenili pomeni besed kot so pomoč, spoštovanje in prijateljstvo. Bistvo oglasa je, kaj smo se ljudje v času epidemije naučili in kako lahko pomagamo tistim, ki se z epidemijo že vedno spopadajo.  

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio