Osnove digitalnega marketinga, Strategija in načrtovanje, Mobilni marketing, Programatično oglaševanje, boste odkrivali z Luko Žnidaršičem izkušenim oglaševalskim strategom. Po zaključenem izobraževanju boste tako razumeli temeljne zakonitosti in prednosti digitalnega marketinga. Spoznali boste svetovne trende ter investicije v digitalni trg doma in v tujini. Naučili se boste načtrovati in izpeljati uspešne spletne kampanje, spoznali zakonitosti komunikacije in oglaševanja na mobilnih telefonih ter spoznali kako deluje programatični zakup in kako vam lahko pomaga pri doseganju prodajnih ciljev.
Z Markom Penkom, priznanim strokovnjakom spletnega marketinga in enim od dveh Google certificiranih trenerjev v Sloveniji, boste podrobneje spoznali module; Družbena omrežja in vsebinski marketing, Iskalni marketing te Prikazno oglaševanje. Po zaključenem izobraževanju boste razumeli, da je prikazno oglaševanje ključen digitalni gradnik blagovne znamke in vseh z njo povezanih metrik. Spoznali boste ključne dejavnike in najpomembnejša orodja optimizacije spletnih strani (SEO), zakonitosti Google Ads, kaj vpliva na pozicijo oglasa in optimizacijo kampanj ter se naučili snovanja oglaševalskih kampanj na Facebooku.
Zakaj je uporaba Google Analytics nujna za vsako podjetje , ki želi izkoristiti vse prednosti digitalnega marketinga? Uroš Žižkek, strokovnjak za merjenje učinkovitosti spletnega nastopa in uporabniške izkušnje, vam bo razkril 10 glavnih poročil v Google Analytics, ki jih morate poznati ter 10 največjih napak, ki se jim morate izogniti. Poleg modula Spletne analitike in UX, boste z Žižkom spoznavali tudi pomen e-mail marketinga, kako optimizirati sporočila in kakšna mora biti vsebina za uspešna sporočila ter glavne koncepte in zakonitosti prodaje na spletu (E-trgovina).
Z Natašo Smirnov, samostojno strokovnjakinjo za svetovanje in izvajanje marketinških projektov, boste spoznali zakaj postaja video oglaševanje vse bolj priljubljeno orodje komunikacije na spletu. Naučili se boste kako s pomočjo videa pritegniti spletno populacijo, kateri so mediji, ki to omogočajo in načine, kako ta medij uporabiti.
Z Jako Repanškom, strokovnjakom medijskega in internetnega prava, prava oglaševanja in prava informacijskih tehnologij, boste spoznali modul Spletne zakonodaje, ki se posveča ključnim predpisom, ki urejajo vedno bolj kompleksno področje spletnega poslovanja. Tako se boste med drugim naučili osnov pogodbenega prava in prava intelektualne lastnine (avtorske pravice na spletu).