Izbor oglasov avgust
2. 9. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu avgustu

Oglasna kampanja Fading Sea Creatures, opozarja na vse večje onesnaženje svetovnih voda, med drugim tudi zaradi mask.
Oglasna kampanja Fading Sea Creatures, opozarja na vse večje onesnaženje svetovnih voda, med drugim tudi zaradi mask.
Oglasna kampanja Bruised Fruit, opozarja na večje število žrtev domačega nasilja med pandemijo.
Oglasna kampanja Bruised Fruit, opozarja na večje število žrtev domačega nasilja med pandemijo.
Oglas Vodafone Ireland - Growing up Together, rešuje težave medosebne komunikacije dveh odraščujočih bratov.
Oglas Vodafone Ireland - Growing up Together, rešuje težave medosebne komunikacije dveh odraščujočih bratov.

Poletje je čas za sprostitev in razmislek o preteklosti in prihodnosti. V tem slogu so bili narejeni tudi mnogi kreativni oglasi v mesecu avgustu, ki se dotikajo tako zabavnih, kot resnih tematik. V nadaljevanju vam predstavljamo tuje kreativne oglase, ki so ta mesec še posebej izstopali.

Prvi oglas se nanaša na ozaveščanje javnosti o okoljskem onesnaževanju, predvsem v obdobju Covid-19.  Podjetje Alibaba, ki je v tem času postalo eno glavnih prodajalcev zaščitnih mask, želi s kampanjo Fading Sea Creatures, ljudi opozoriti na vse večje onesnaženje svetovnih voda, med drugim tudi zaradi mask. Oglas predstavlja umetnika, ki na platno sestavljeno iz samih mask za enkratno uporabo, nariše meduzo in platno postavi v vodo, kjer se le-to razbarva. Šele ko platno spet postavi ven, se ponovno pojavi tudi meduza. S tem želi sporočiti, da lahko tudi meduza, ki ima sicer visoko odpornost do onesnaženih voda, izumre. Oglas se zaključi s pomenljivim napisom: »Ne dovolite, da tisto, kar rešuje vaša življenja, hkrati vodi v smrt morja«.

Drugi oglas predstavlja organizacija Interval House, ki z varnimi domovi skrbi, da se vanj lahko zatečejo ženske in otroci, ki so žrtve nasilja. Kampanja z naslovom Bruised Fruit, je nastala zaradi povečanega števila primerov nasilja v družini med pandemijo. Da bi dosegli kar največ žrtev nasilja in jim tako pomagali, so na trgovinske police postavili obtolčena jabolka, ki predstavljajo žrtve nasilja. Na jabolkah so nalepke s telefonsko številko, kjer žrtve nasilja lahko poiščejo pomoč. Na tak način želijo z jasnim in globokim sporočilom doseči čim več ljudi, ki bi potrebovali njihovo pomoč.

Tretji oglas, znamke Vodafone Ireland - Growing up Together, prikazuje tipično irsko družino z dvema otrokoma, ki počasi prihajata v čas pubertete. Ena zgodba je predstavljena iz zornega kota obeh bratov. Pri enem oglasu tako vidimo vidik starejšega brata, pri drugem pa isto dogajanje z vidika mlajšega brata. Zgodba govori o odnosih znotraj družine, kjer se pojavljajo težave v medsebojni komunikaciji. Oglas nam na koncu prikaže rešitev s pomočjo tehnologije, ki nam omogoča, da smo lahko ves čas v stiku s svojimi bližnjimi in tako skrbimo za našo medsebojno povezanost.

Četrti oglas nam pričara svežino in zabavo poletja. Švedska znamka pijače Rekorderlig, namreč prikazuje privlačno kampanjo z naslovom On People's Lips, o svojih jabolčnikih z različnimi okusi, namenjenimi ravno poletju. Barvit oglas prikazuje zabavo s prijatelji in pisane ustnice, ki črkujejo REK-ORDER-LIG. Eleganten a hkrati zabaven in privlačen oglas, nas tako popelje v poletje in nas obda s svežino pravega švedskega jabolčnika.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio